Mama: Sarah!Vi putin jos?
Eu: Vin acum mama.
Mi-am luat papuceii de casa si am coborat incet ,pe scari. Mama era in living,pe canapea,se uita la televizor.
Jurnalista: Inca doua persoane au fost gasite decedate in Central Park pe o banca.Oamenii spun ca nu au vazut pe nimeni dar cu siguranta vampirii au avut de a face cu asta.Specialisti spun ca ar fi mai bine sa stati in case si sa nu mai iesiti seara.Mai multe informatii...
Am inchis televizorul.Este a trei oara astazi cand vampirii ataca oamenii.Nu ca mi-ar fi frica.Oricui ii e frica. Adica te-ai putea trezi cu vampiri in casa incercand sa te omoare.
Mama: Nu imi vine sa cred!
Eu: Se intampla tot mai des...
Mama: Stiu!Am ajuns sa cred ca nu mai suntem deloc in siguranta.
Eu: Tata e vanator.Cred ca ne descurcam.
Mama: Da...
Eu: Eu ma duc sus.
Mama: Sa nu lasi geamurile deschise.Se lasa seara.
Asta sunt eu,Sarah Reed. Nu sunt lucruri de spus despre mine.La scoala nu am mai mers de cand vampirii au castigat razboiul ala stupid cu varcolacii.Acum vampirii locuiesc in orase , iar varcolacii prin paduri. + Stam in Brooklin. Aici , fiecare zi este un joc de supravieruire. Daca iesi afara trebuie sa ai neaparat o tepusa de lemn la tine. Nu am prietene ... sau nu mai am. O chema Rosy. Avea 21 de ani si era opusul meu. Curajoasa , puternica.. Niciodata nu s-a temut de vampiri. Era mereu plina de viata..pana cand unul din sugatorii de sange i-au luat-o. Ii urasc si daca as putea , i-as omora
Stau mereu inchisa in casa. Ies doar atunci cand trebuie sa merg la magazin sau sa o iau pe surioara mea , Charlie de la gradinita. + Am dat drumul televizorului din camera mea. Crime , crime ... Pe nici un post nu mai poti gasi o emisiune. Si , cine ar avea chef de emisiuni cand afara sunt vampiri. + Un zgomot de usa trintita m-a facut sa tresar. Am fugit jos zambind.
Eu:Tata!
L-am luat in brate. Tata este vanator de vampiri. Este periculos dar majoritatea barbatilor asta fac.
Eu:Charlie unde e?
Charlie:Aici!
Eu: Ce dor mi-a fost de tine pitico.
Charlie: Si mie mi-a fost!
Am servit cina si apoi mama s-a dus sa o adoarma pe Charlie.
Eu: Cum a fost?
Tata: Am prins doi vampiri si am salvat 6 persoane.
Eu: Mergeti si maine?
Tata: Da , o sa vina si Robert si Chad.
Eu:Pot sa vin cu voi?
Tata: Scumpo , am vorbit de multe ori despre asta. Nu te putem lua cu noi. Nu ai antrenament si ... iti este frica..
Eu:Ok.
Tata: Nu te supara , doar ca...
Eu(plangand): E in regula , am inteles , sunt prea fricoasa sa merg cu voi ca sa imi razbun cea mai buna prietena. Chiar inteleg.
Mama: Ce s-a intamplat?
Nu am mai spus nimic , ci doar am fugit sus. Mereu refuza . Nu inteleg de ce toti cred ca sunt o fricoasa.
Mi-am luat niste tenesi si o jacheta si am sarit pe geam. Mergeam incet pe trotoar , cu toate ca steam privirile cuiva pe mine. Am intrat intr-o cafenea , in care erau foarte multi baieti si barbati. Nu le-am dat importanta , ci mi-am luat o ciocolata calda si am iesit din local. Probabil ca nu a fost o idee buna sa intru.
YOU ARE READING
Viata ca un vampir
VampireTi s-a intamplat vreodata sa crezi ca viata nu e asa simpla pe cat pare? Ca ai putea sa renunti la tot cu un singur gest? Asta simt eu mereu. Viata mea este foarte grea de cand vampirii au castigat razboiul cu varcolacii si s-au mutat pe pamant. ...