Cap.10~Schimbarile..

56 26 0
                                    

Alexandra

  Am vanat ceva rapid si apoi ne-am asezat pe marginea unei prapastii , asteptand apusul. Nu stiu cat era ceasul , dar stiam ca este seara. Michael mi-a povestit cateva lucruri despre el si despre familia lui. Imi placea sa stau de vorba cu el. Simteam ca ma intelege , ca avem o legatura. 

Michael: Dar tu? Cum a fost copilaria ta?

Alexandra: Hăh..Ăsta e un subiect mai personal...

 Nu am spus nimanui asta pana acum. Nici macar Sarei. Copilăria mea nu a fost chiar asa de vesela... 

Michael: E in regula daca nu imi poti spune. Inteleg...

Alexandra: Am crescut cu mama pana la varsta de 8 ani. Tata era un betiv ce statea numai prin cluburile de noapte. Mama a divortat si el,ca sa se razbune a omorat-o. Eram de fata cand a facut asta. Nu am putut face nimic. Daca as fi intervenit m-ar fi omorat si pe mine. Alte rude nu mai aveam asa ca am plecat de acasa. Pe James nu il consideram ruda , lui nepasandu-i de mine. Un tip pe nume Phil s-a oferit sa ma ajute. Se comporta cu mine ca un tata. M-a dus la casa lui , imi cumpara haine , jucarii , tot ce aveam nevoie. Intr-o seara niste oameni ciudati au intrat in casa si ne-au atacat. Phil era defapt vampir. S-a luptat cu ei si i-a omorat. Imi era frica , eu m-am ascuns inte-un colt dar unul dintre ei m-a impuscat. Erau gloante de lemn. Chiar daca nu eram vampir , tot ma ardea foarte tare. Eram impuscata langa inima.Ca sa nu mor , Phil m-a transformat si m-a invatat tot ce trebuia sa stiu despre vampiri. La varsta de 9 ani stiam sa ma lupt si sa folosesc un pistol. Dar ca orice poveste fericita trebuie sa apara si complicatii. S-a indragostit. Era si ea vampir doar ca nu ma suporta si facea orice ca Phil sa nu ma mai iubeasca. Si a reusit . Cu toate ca m-a durut , am plecat si de acolo si am inceput sa traiesc pe cont propriu , asta pana cand James a avut nevoie de mine si m-a chemat la el.  Am omorat foarte multi oameni si m-am maturizat foarte repede... spun in timp ce o lacrima mi se scurge pe obraz...

 Michael: Imi pare rau. Nu trebuia sa te intreb..

I-am zambit bland si m-am ridicat , incepand sa merg spre casa. Nu ca nu mai voiam sa privesc cerul , insa nu as fi suportat ca Michael sa afle mai multe lucruri..  

Sarah

 Au trecut doua zile de la prima mea intalnire cu Seb. Ne vedem in fiecare zi si pot spune ca m-am schimbat. James mi-a cumparat o masina si mi-a facut rost si de permis , iar Seb m-a invatat sa conduc. Nu e chiar atat de greu. 

Ieri am fost la o sala de-a unui prieten de-al lui si am invatat cateva miscari de autoapărare

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ieri am fost la o sala de-a unui prieten de-al lui si am invatat cateva miscari de autoapărare. In caz ca cineva vrea sa imi faca rau. Acum sunt acasa , singura. James s-a intors din Mexic , dar a plecat in alt oras tot de urgenta.

 Mi-am facut o salata si m-am uitat la serialul Riverdale pana cand am primit un mesaj de la Seb  care cerea sa ne întâlnim la un depozit vechi. In cateva minute eram îmbrăcată si gata de plecare. M-am urcat in masina si am dat pornit piesa 

"ZAYN - Dusk Till Dawn ft. Sia"

si apoi am plecat.  

************************

Am intrat zambitoare in depozit si nu mi-am putut abtine lacrimile cand l-am vazut. Seb , inconjurat de petale de trandafir si de baloane , un panou urias cu 'Te iubesc,Sarah!' si mai multe baloane pe tavan.

 I-am zambit fericita si m-am aruncat in bratele lui , imbratisandu-l strans. Costumul negru pe care il purta ii venea excelent.

Seb: Draga mea Sari, stiu ca nu ne cunoastem de mult timp , insa a fost suficient sa imi dau seama ce simt. Te iubesc, Sarah! Si vreau sa iti pot spune asta in fiecare zi , vreau sa fiu cu tine! Asa ca , ce spui? Vrei sa fi iubita mea?  

 Il priveam cu ochii in lacrimi si am abrobat fericita. Desi simteam ca nu fac lucrul corect i-am sarit i brate si l-am sarutat. Pentru prima oara. Nu cred ca am fost vreodata asa de fericita. 

Eu: Da , da vreau! 

M-a ridicat in brate , invartindu-ma de cateva ori prin aer

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

M-a ridicat in brate , invartindu-ma de cateva ori prin aer. Am iesit afara si surprinzator , pregatise si un picnic. Ne-am asezat pe patura si am inceput sa vorbim despre tot felul de prostii. Dupa ce a apus soarele ne-am urcat in masini si am mers la mine acasa. 

Eu: Vrei sa ne uitam la un film? Stiu unul chiar bun.. **ii propun** 

Seb: Uimeste-ma.. **imi spune zambind**

 Eu: "The Shallows". 

Seb: Abia astept sa il vad. 

Ne-am asezat pe canapea , eu cu capul pe pieptul lui , iar el cu o mana pe laptop . Filmul a inceput si mi-am dat seama ca nu am adus nimic de mancare.

Eu:Ma întorc imediat.  

 Am spus mergând in bucatarie. Nu stiam exact ce caut asa ca am răscolit toate dulapurile. Trebuie neaparat sa mergem la cumpărături. Am gasit intr-un final o punga de cipsuri , una de jeleuri si niste sucuri. 

Le-am lasat pe masuta apoi am continuat sa vizionam filmul. Pe la jumatate am vrut sa merg la baie , insa mi-am dat seama ca Seb adormise. Am inchis laptopul si m-am asezat mai bine langa el , incercand sa adorm...  

Viata ca un vampirWhere stories live. Discover now