Cap.7~Intalnire de neuitat

55 26 0
                                    

Eu: Stii,Seb,nu esti un baiat atat de rau..

Sunt la petrecere de o ora si deja m-am imprietenit cu organizatorul. De cand am intrat Alexandra s-a dus sa danseze si eu am ramas la bar. Seb a inceput sa imi vorbeasca si asa am ajuns sa ne cunoastem. Aparent,avem multe lucruri in comun.

Seb:Deci asta e un da?O sa iesi cu mine maine?

Eu: Hmm...mergem la un film?

Seb: eeh..

Eu: Sau la un restaurant sofisticat?

Seb:Mm..

Eu: Sau in parc sa ne uitam la lebede?

Seb: Hm..nu...

Eu:Nuu..?

Seb: Nu pot sa nu vin cu tine!Mergem unde vrei tu =))

Eu: Sa ma iei la 8,dar nu garantez ca o sa port o rochie sau ceva.

Seb: Nici nu e nevoie.Iti sta bine si intr-un sac de cartofi.

Eu: Lingusitorule..=)))

Seb: Asta e adevarul ,iubire...Acum ce zici sa bem ceva? Sunt sigur ca sucul de pere se bea la un party.

Eu: Nu e suc de pere...e de banane,capsuni si zmeura..

Seb: Asta am zis si eu =))

Seb a plecat la bar dupa sucuri. O vedeam pe Alexandra la o masa indepartata vorbind si razand cu un vampir. Oare se cunosteau?

Seb: Asta e geniala! Ai mai baut vreodata? ..spune el si imi pune in fata un pahar cu un lichid albastru cu o umbrela roz...

Eu: Nu cred.

Seb: Atunci incearca..

  Eu: Care e numarul de la salvare in caz ca ma inec din cauza chestiei asteia sau mor?

Seb: Nu o sa ai nevoie , pentru ca sunt eu aici si o sa iti fac respiratie gura la gura. Si sunt sigur ca o sa imi placa...  

 Mi-am dat amuzata ochii peste cap si am luat o înghițitură. Avea un gust interesant de vodka , tequila si multe alte bauturi amestecate. Si , surprinzator dar , imi placea...

  Si dupa vreo 4 pahare am inceput sa dansăm , si sa cantam , si sa ne sarutam. Stiu , ciudat. Insa ma simteam chiar bine. Cand am obosit de tot am mers intr-o camera la etaj si am adormit. Ultimul lucru pe care mi-l aduc aminte este Seb care m-a invelit , m-a sarutat bland pe frunte si a plecat....  

*******************************************

   Una din partile bune in a fi vampir? Nu exista mahmureala. Cu toate ca am baut atatea pahare ma simt surprinzator de bine. M-am incaltat din nou cu tocurile si m-am clatit putin pe fata, apoi am parasit camera.

 Holul era gol si eram pregatita sa spun ca toti au plecat acasa , insa am ajuns in living. Toti erau imprastiati pe jos , pe canapea si in piscina. Dormeau. Am apucat jacheta din cuier si am deschis usa , inspirand adanc aerul proaspat.

  Alexandra ori era acasa , ori amestecata printre multime. In fine , stie unde sa vina. Am chemat primul taxi pe care l-am vazut si mi-am dat seama ca nu am nici un ban. Cand am ajuns in fata casei l-am facut pe sofer sa se dea jos. L-am privit in ochi si m-am rugat sa meargă.  

 Eu: O sa te urci in masina si o sa pleci de aici. O sa uiti ca m-ai adus aici sau ca m-ai vazut vreodata.

Soferul: Sau o sa imi dai banii si o sa pot pleca linistit. Si nu o sa sun la politie... 

Eu: Pe bune!? Nu a mers!? Nu inteleg... ce am facut gresit? ..spun aruncandu-mi mainile in aer..

 Sofer: Asculta pisi , nu face asta sa devina mai complicat. Ori dai banii ori ne descurcam altfel... 

Eu: Ce nesimtit... 

Am rostit inainte ca trupul sa ii cada pe jos. I-am verificat pulsul si am constatat speriata ca e mort.  

 Alexandra: Cu placere? 

Eu: Alexandra??Oh , Doamne... l-ai omorat! 

Alexandra: Evident. Tipul era un nesimtit.

Eu: Si trebuia sa il omori?

Alexandra: Vai.. Scuze ca ti-am salvat viataaa.... 

Eu: Dar nu a incercat sa ma omoare! 

Alexandra: Eh , atunci... scuze. Doar ca sunt morocanoasa cand nu mananc. Vii sa mancam ceva?  

Eu: Nu.Ma duc in camera.

  I-am spus si am plecat, fara sa o mai ascult. Omoara un om si apoi se comportă ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Nu poti trece cu vederea asa usor un lucru ca asta.  Mi-am aruncat jacheta pe jos si apoi am intrat in baie. Aveam nevoie de putina relaxare. Dupa ce am trerminat cu dusul mi-am luat un tricou negru , lung din dulap si m-am trantit in pat.  

Simteam ca ceva nu se leaga , ca ceva lipseste , insa de fiecare data cand incercam sa imi aduc aminte , o durere crunta de cap isi facea aparitia. Era ca si cum cineva nu isi dorea ca eu sa stiu anumite lucruri. Acel Jake in special , avea sa plateasca pentru ce mi-a facut...
Timp de cateva ore am mancat 3 pungi de pufuleti cu branza , si am vazut 7 episoade din Riverdale. Daca nu mi-as fi pus o alarma la telefon care sa imi aducă aminte de intalnire , as fi mancat pufuleti singura toata seara.

M-am imbracat rapid cu o pereche de blugi albastrii , rupti , un maieu subtire , alb si tenesi.  Parul l-am pieptanat rapid si am iesit din casa inainte ca Seb sa apuce sa sune la usa.  

 Seb:n Deci nu ai glumit cand ai spus ca nu o sa porti rochie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Seb:n Deci nu ai glumit cand ai spus ca nu o sa porti rochie... 

Eu: Nup... 

Seb: Bun. Pentru ca asa pot face o mica schimbare de planuri.

Eu: Ce schimbare? 

Seb: O sa vezi. Va fi o mica surpriza..

 Ne-am urcat in masina si dupa cateva zeci de minute de condus am ajuns in parc. Seb m-a luat de mana si am mers fara sa scoatem vreun sunet pe o carare ingusta.

Eu: Seb, e... minunat...Luminite agatate in copaci , patura pe mijloc si vedere la intregul oras. 

Seb: Iti place?

 Eu: La nebunie... am spus si i-am sarit in brate.

Seb:Haide. Vreau sa iti arat ceva. 

Ne-am intins pe patura si dintr-o data artificii de toate culorile au inceput sa coloreze cerul. Cred ca a fost cea mai frumoasa seara din viata mea , avand in vedere ca , chiar daca imi pierdusem memoria , stiam ca asta era prima mea intalnire...

 Cred ca a fost cea mai frumoasa seara din viata mea , avand in vedere ca , chiar daca imi pierdusem memoria , stiam ca asta era prima mea intalnire

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Viata ca un vampirWhere stories live. Discover now