1 Rész

64 3 4
                                    

Ma reggel is úgy keltem fel mint mindig a telefonomra! Ki nyomtam az ébresztőtt, és meg néztem az időtt 60.20.. Most már kelnem kell mert már biztos várnak! Gyors be szaladtam a fürdömbe. Fogat meg arcot mostam. És gyors magamra kaptam a ruhám amit már tegnap ki készítettem.

Észt a szetett vetem fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Észt a szetett vetem fel. A telefonom gyors bele csúsztatam a zsebembe. A táskám a hátamra kaptam. És ki mentem a szobámbol le szaladtam a lépcsőn. Be a konyhába ahol már a húgom Leah meg a pasija Johnny várták. Ja meg Justin meg a tesója Scott. Meg a szüleim!
-Sziasztok. - Köszöntem nekik.
- Szia. Gyorsabban is öltözhetél volna. - Monta a húgom flegmán.
- Te meg álhatnál! - Montam az idegesítő húgomnak.
-Na akkor megyünk? - Kérdezte Justin végig nézve rajtam.
-Ja! De mit nézel rajtam ennyire? - Kérdeztem Justin-tol.
- Most meg mi bajod? - Kérdezte nevetve.
- Semi! Csak fel b*szták az agyam! - Montam a húgom ra nézve.
-Nina te manj Justin-nal én viszem a többieket! - Monta Scott.
-Okè. - Montam majd Justin-nal el indultunk a kilyarati ajtó hoz. Ki mentünk egyenes Justin autójához a és beszáltunk és el indultunk a suliba. Út közben egy csomó hülyeségről beszélgetünk. Oda értünk a suliba ki szálltunk és el indultunk termünkbe. A sok hülye gyerek közzé. Be értünk a termünkbe le ültünk a helyükre egymás melle.
-Milyen óránk lesz? - Kérdezte Justin.
-Asszem Francia !-Momtam neki miközben be sétál a tanár.
-Jaj ne! Ezen az órán nem tudok aludni! - Monta egy kicsit hangosan.
-Maguk miért beszélgetnek órán? Kérnek meg egy intőt? - Monta a tanár akinek még most sem tudom a nevét.
-Nem tanár úr nem kérünk! - Montuk Justin-nal.
-Akkor foglaljanak helyet és figyeljenek! - Monta a tanár majd el sétált. Nagy nehezen ki bírtuk az órát. Asztán kémia, biosz, tesi, matek és ennyi.
-Ki bírtunk úgy egy napot hogy nem kaptunk beirást! - Montam Justin-nak.
-Ja b*zmeg sikerült! - Monta majd az öklét felém tartotta amibe bele ötödtem ökölel.
-Na megyünk? - Kérdeztem Justin-t.
-Ja! De tudod hogy ma hozzánk jössz! - Monta majd el indultunk ki a kocsihoz.
-Ja de be kell mennem ruhák ért meg szólni anyáméknak! - Montam neki.
-De nincsenek itthon elmentek üzleti útra. - Monta Justin miközben be szálltunk az autóba. - És észt te honnan tudod? - Kérdeztem meg lepődten.
-Onnan hogy a te szüleid meg az enyémek együtt dolgoznak! - Monta Justin neveteve.
-Ja b*azmeg tényleg! - Momtam nevetve.
-Na itt vagyunk! Úgy készülj hogy egy hétig itt leszel nálunk! - Monta majd ki szállunk az autóból.
-Okè! És Leah? - Kérdeztem Justin-t.
-Johnny-nál lesz! - Monta.
-Jah! - Momtam mikor már a szobámba turkáltam a szekrényembe.
-Eszt mind el akarod vinni? - Kérdezte Justin a ruhákra múlva amiket ki szetem.
-Persze! - Montam majd bele raktam egy táskába a ruhámat.
Na kész vagy? - Kérdezte türelmetlenül.
-Ja! - Montam majd ki mentünk a szobámbol. Justin el vete tőlem a cuccom mert látta hogy nem birom. Ki vitte a kocsihoz és bele rakta a csomagtartóban.
-Na akkor mehtünk? - Kérdezte.
-Aha! - Montam majd be száltunk az autókba és el indultunk Justin-ék hoz.
- Itt vagyunk! - Monta Just majd ki száltunk a kocsiból Justin ki vete a cuccom a csomagtartóbol.
És el indultunk a a házba. Amikor be értünk Justin fel vite a cuccom. Én meg keresni keztem Scott. De nem toltam.
-Mit keresel? - Kérdezte Justin.
-Scott-ott! - Montam neki.
-Ő elment a barátnőjéhez Ariana hoz! - Monta majd el indult a konyhába.
-Ja! - Montam majd mentem utána.
-Éhes vagy? - Kérdezte.
-Egy kicsit. - Montam.
-Okè! - Monta majd keresett kaját a hűtőbe. Végül makaróninál döntőt ki vete majd be rakta a mikróba. Amikor kész lett ki vete és oda rakta a pultra és el keztünk kajálni. Amikor már semelyikünk sem kaját már meg kérdeztem hogy hova rakta a cuccom.
-Justin hova raktad a cuccom? - Kérdeztem tőle.
-Gyer meg mutatom - Monta majd fel álltunk és fel mentünk a lépcsőn egy szobában. De de ez a szoba Justin-é!
-Justin de ez nem a te szobád? - Kérdeztem.
-De! Itt fogsz aludni velem! - Monta majd rám kacsintott.
-Mert? Úgy tudom hogy van egy pár vendég szobátok! - Mintam neki.
-De van! De nem most fogunk elsőnek együtt aludni!-Monta majd le ült melém az ágyra.
- Jó de ha hozzám mersz nyúlni akkor inkább a földön alszom!-Montam a padlóra mutatva.
-Okè! - Monta.
-Na de én megyek fürdeni. -Mintam majd be vittem a pizsomám a fürdömbe.
Amikor már bent voltam és a kádban ültem valaki kopogott.
-Ne hogy be gyere! - Kiabáltan ki de akkor már késő volt. Be jött Justin meg jó hogy a habtol meg víztől nem látott semmit.
-Bocs hogy be jöttem csak migyá be húgyozok! - Monta majd intett hogy forduljak el.
-De nem egy fürdőszoba van szerintem miért ide jöttél be? - Kérdeztem tőle amikor már vissza fordultam mert már kész volt.
-Nem tudom csak úgy! -Monta.
-Jó! De akkor most már ki mehetsz! - Mutattam az ajtó felé.
-Pilanat csak még egy kérdés! Be mehetek melèd? - Mutatott a kádba.
-Nem! Nem! Örülöj hogy velem aludhaszt! - Montam neki.
-Oké!Én is megyek fürdeni mert mire kèsz leszel el alszom! - Monta majd ki ment. Na végre hogy ki ment! De hogy képzelhete hogy be jöhet melém a kádba? Örüljün hogy alszok mellette. De most már ki szálok! Ki szántam a kádbol meg törülköztem majd fel öltöztem és fogat mostam. És ki mentem a fürdőbol. Justin már aludt vagyis úgy látszott. Fel menten mellé és be takarotam. És az alvó Justin-t keztem el bámulni.
-Ilyen szép vagyok? - Kérdezte nevetve.
-Hát te aszt hittem hogy alszol! - Mintam zavarodva.
-Ja kéne! Aludj te is holnap korán kelünk! - Monta.
-De holnap szombat! - Mintam.
-Akkor is aludj! Álmodj szépeket! - Monta majd rám kacsintott.
-Okè. - Mintam majd eladtam.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Itt is az első rész!
Remélem tetszik mindenkinek!
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


Barátságbol szerelem! Where stories live. Discover now