3 rèsz!

35 2 3
                                    

Oda èrtünk Justin èk hoz , ki pakoltunk a kicsiból be házba . Asztán èn elő kèszítettem mimdent amit kellett mig Justin öltözködött .
- Hát te nem akarsz valami más ruhát felvenni?-kèrdezte Justin.
- Hát de , de nem tudom mit vegyek fel!- válaszoltam unottoan hissz akkor már kèsszen voltam.
- Akkor majd èn kèresek neked ruhát !- mondta majd fel ment a "szobánkba„ . Hát ez nagyon vicces Justin keres nekem ruhát , kiváncsi vagyok mien lessz!
- Nina gyere fel a szibába meg van a ruhád!- kiabált Justin. Èn meg futottam is fel gyors a szibába.
- Na tessèk itt van a ruha.- nyujtotta át cuccott.
- Okè - mondtam majd be mendtem a fürdőbe.
Szèp lassan elkeztem öltözkösni fel vettem a ruhám ki vasaltam a hajam majd be Fontaine, felvettem a cipőm .
Ezt a szettet vettem fel.

Hát Justin nem szar az izlèsèd ! Pont olyan mint az enyèm

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hát Justin nem szar az izlèsèd ! Pont olyan mint az enyèm .
Le mentem meg keresni Justint.
- Szia nem látad Justint ?- kèrdeztem az egyik fiut akinek meg a nevèt sem tudom!
- De otvan lent ! Ő is tèged keres!- mondta a fiu.
- Ja kösszike! - mondtam majd le mentem .
- Nina gyere itt vagyok !- Kiabált justin a konyhábol.
- Na vègre ! Emlèkszel a kivánságomra amire meg nem tudtam válaszolni?
Amugy nagyon jol ál ruha !- mondta Justin.
- Persze !- mondtam.
- Okór most kivánèk!- mondta Justin.
- Okè de mit?- kèrdeztem.
- Hat meg hivtam az egès sulit a buliba ès hát eljöttek a ribncok tusod Melissza meg a csapata !- mondta Justin.
- Igen ès akkor mi vam? - kèrdeztem.
- Hát hogy ha Melissza rám tapadna akkor mond mar hogy a pasid vagyok ! Vagy ilyesmi hogy száljon le rólam!- mondta Justin.
- Mi?! Èn mondjam hogy te a pasim vagy?! De hogy is!- mindtam taszitóan.
- De lètcci tudod hogy imádlak!- mindta kuhy szemekell.
- Na jo de csak azèrt mert a Best em vagy! - mondtam.
- De most antól nem vagyok az tudod hogy èrtem!- mondta Justin majd ràm kacsintott ès elment. Mit akkar ez a gyetek mèg èn vèdjem meg a ribancoktól !
Na mindegy èn szèpen le ültem a konyhába ès elkeztem nyomkodni a telom! Amikor valaki elkedz huzni !
- Hèè te meg ki a f*sz vagy?- kèrdeztem az ismeretlentől.
- Hányazor mondjam már hogy nem fasz hanem Justin vagyok!- mondta Justin.
- Jah ès mit akarsz?- kèrdeztem.
- Jah hát aszt mondtam a ribacoknak hogy szájanak le rólam hogy együtt vagyunk! És nem akarják elhini ezért ha még egyszer tapadnak rám akkor gyere és csinálj valamit! Léci tudod hogy imádlak! - mondta majd az arcomra nyomot egy puszit. Mit akar tőlem hogy mondjam hogy járunk? Mi... Van? Na én szépen le ültem a konyhába Justin ék elé hogy pont lássák mindent. Amúgy én is utálom a osztály ribancait! Vagyis Arianat meg Selenát Jah meg " kis csapatunkat".
Na mit látok Selena szó szerint rá mászik a " pasimra".
Szépen oda sétálok Justinékhoz aréb tolom a ribancot és bele ülök Justin ölébe. Majd bele turok szökés barna hajába és még csókolom ő vissza csókol amikor még már abba hagytuk meg fordulok a kis ribanc felé.
- Ő az enyém - mondom a ribancnak.
- Vicces vagy én észt meg egy lányal is meg tudom játszani! - mondta Selena nevetve!.
- Na akkor mit csináljak hogy elhini Selena? - kérdeztem.
- Hát meny be egy szobába Justinnal úgy hogy egy száll ruha nincs rajtad! - mondta Selena.
De most komolyan eszt én nem tudom meg csinálni!
- Meg csinálom ha Justin is bele egyezik!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Barátságbol szerelem! Where stories live. Discover now