2 Rész

42 3 3
                                    

Másnap reggel
Justin szemszöge
- Nina ébresztő! Kelj már fel 70.00. van! - ébresztettem Nina-t.
- De hogy van még 70.00. óra! - monta majd fel ült és keresni kezdte a telefonját.
- Fogadunk hogy annyi az idő! - montam Nina - nak.
- Na jó de mibe? - kérdezte.
- Ha én nyerek akkor kapok egy kívánságod, ha te nyersz akkor te kapasz! - montam neki.
Nina szemszögé
- Okè! - montam majd meg néztem a telefonomon az időtt.
- 07.05. - montam kínosan.
-Győztem! Na de jöjjön a kívánság! - monta Justin büszkén.
- Jó de semmi perverzió! - monta neki.
- Okè - monta majd kacsintott.
- De elsőnek felöltözöm! - montam majd be szaladtam a fürdömbe a ruhámal. Arcot meg fogat mostam majd fel vettem a ruhám.

 Arcot meg fogat mostam majd fel vettem a ruhám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd ki szaladtam a fürdömből a hajvasalomèrt.
-Na akkor én is megyek öltözni mert úgy látom te mire kèsz leszel meg öregszem! - monta Justin majd ki ment a szobából.
Én meg vissza mentem a fürdőbe. És elkesztem valaslni a hajam amit csak azért vasalok mert göndör nagyon. Amikor kész lettem ki fesültem keté választottam és hagytam hogy a barna mellemig erő hajam a vállamra simuljon. Majd ki mentem meg nézni hogy Justin hol van. Elsőnek a konyhába néztem meg és ott is volt. Olyan jól nézet ki! Gondoltam amikor meg láttam. Ő észt ruhát vete fel.

Nina Nina térj magadhoz ő a legjobb barátom nem lehetsz belé szerelmes! -Szia Nina

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nina Nina térj magadhoz ő a legjobb barátom nem lehetsz belé szerelmes!
-Szia Nina. - monta Justin.
-Szia Justin. - mondtam.
-Gyere egyél! - mondta majd le ültettett és elém rakott. Egy tányért amibe gabona pehely volt tejel. Neki áltam kajálni mert már nagyon éhes voltam.
- Na akkor jöjjön a kívánságom! - mondta amikor már nem kajáltam.
-Na és mit akarsz? - kérdeztem maj át mentünk a napokban.
Majd le ültünk.
- Aszt meg ki találom! - mondta.
-Okè! - mondtam Justin-nak.
- Át hívok pár havert. - monta majd ment a telefonját ért.
Legutóbb amikor át hívott pár havert aszt hittem egy-két fiút hiv át, de  nem egy csomó gyereket.
-Szóltam nekik! - mondta majd vissza ült mellém.
-Okè. Mikor jönnek? - kérdeztem tőle.
-20. 00. kor itt lesznek! - mondta Justin.
-Okè. Akkor menjünk a boltba! - mondtam majd fel áltam.
-Okè. - mondta majd ment a kocsi kulcsért.
-Okè akkor menjünk! - monta majd ki mentünk a kocsihoz és be szóltunk,majd el indult.
- Na ès mit akarsz venni? - kérdeztem mikor már ott voltunk.
-Hát amit egy buliba szoktak venni! - monta Justin.
- Aszt gondoltam! - montam majd elindultam a bolt felè.
- Na várj már meg! - kiabált utánam Justin.
- Akkor siess! - mondtam majd meg áltam. Asztán kb. 2 perc múlva valaki hátulról mag ölelt
- Ki a f*sz vagy? - mondtam majd meg fordultam.
- Nem f*sz hanem Justin! - mondta Justin majd el engedett.
-Na akkor megyünk - mutattam a bolt felé.
- Ja! - mondta majd el indulunk.
Meg vetünk mindent amit tudtunk mert hát Justin meg próbált alkoholt venni. Csak hogy mèg nincs 18 és nem adnak neki.
-Akkor most honnan lesz pilyánk? - kérdezte Justin mikror már a kocsiba pakoltunk.
-Van nálunk! - mondtam neki.
- Imádlak Nina - mondta majd be szálltunk a kocsiba.
- Tudom! - tudom mondtam Justin-nak.
- Te kis egós! - mondta majd elindultunk hozzánk mivel be kell menni a piyáèrt.
-Na itt is vagyunk! - mondta Justin majd ki szálltunk ès be mentünk. Gyors ki hordtuk a kocsihoz a cuccot és el indultunk Justin-ék hoz.

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Sorry hogy rövid lett.
Remèlem tetszik mindenkinek!
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



Barátságbol szerelem! Where stories live. Discover now