Hej!
Dla Was, kochani czytelnicy, od momentu opublikowania tego opisu jestem Anna Duchannes. W sumie fakt, że publikuje go właśnie teraz, jest zupełnie przypadkowy. Oto przed Wami krótki wstęp, opis tego, co będziecie czytać. Na początku poinformuję, że rozdziały będą dodawane co 10-14 dni, a pierwsza dziesiątka jest już gotowa. Okładka, która jest wstawiona jest tymczasowa, gdyż nie umiem dogadać się z dziewczyną , która miała ją dla mnie wykonać. Jeśli ktoś jest chętny do zrobienia okładki- zapraszam, każda propozycja mile widziana. Dodam pod koniec, że w sumie opowiadanie miałam pisać w języku angielskim, ale jestem na to zbyt leniwa, więc jeśli ktoś zechciałby tłumaczyć je na bierząco, abym mogła je wstawiać w osobnym pliku, to byłabym wdzięczna.
No ale czemu mam przedłużać?
Miłego czytania.
Autorka.
Cover by: @ErikaRecinos9182001
Cover nie przedstawia żadnej wymienionej postaci! (niestety :/)
Wyobraź sobie, że żyjesz w roku 2260, kiedy ludzie dziedziczą specjalne talenty po swoich rodzicach. I bieżący prezydent USA, osoba z niezwykłymi umiejętnościami, jako jedyna potrafi wykonać niewyobrażalny krok, aby uciszyć państwa wymykające się spod kontroli i kiedy takie wydarzenie ma miejsce- decyduje się go wykonać. W wieku 15 lat po Kontroli zostajesz pozbawiony głosu, a potem odesłany do swojej rodziny, która bez wsparcia zapewnionego przez państwo musi sama przetrwać. Lub wręcz przeciwnie- dostępujesz tego zaszczytu i przez resztę życia nie musisz się martwić o to, czy uda Ci się bez specjalistów wyleczyć zapalenie płuc. Co ty na to?W takim świecie urodziła się Sophie, zaledwie 200 lat po olbrzymim trzęsieniu ziemi, spowodowanym przez odskoczenie pacyficznej płyty tektonicznej. Rasa ludzka niemal wyginęła i żeby ją ratować, trzeba było zacząć ich hodować. Jak rośliny. Zostali nazwani Nietypowymi.
Sophie jest inna od wszystkich. Na Kontroli dzieje się coś niezwykłego i od tamtego momentu dziewczyna i jej matka są stale obserwowane. W efekcie pojawiają się na Irlandii, gdzie tajemnice sprzed lat nagle wychodzą na jaw i mogą pomóc nastolatce i innym protestującym ludziom dojść do prawowitej władzy. Tutaj zaczynają się schody i Sophie musi odpowiedzieć sobie na pytanie- jak ma przeżyć w świecie, w którym wszystko zależy od tego, jaki talent miał Nietypowy, a osoby bez takich przodków giną przed wykonaniem nieprawidłowego kroku?
CZYTASZ
Władca snów (Atlas #1)
Teen FictionWyobraź sobie, że żyjesz w roku 2260, kiedy ludzie dziedziczą specjalne talenty po swoich rodzicach. I bieżący prezydent USA, osoba z niezwykłymi umiejętnościami, jako jedyna potrafi wykonać niewyobrażalny krok, aby uciszyć państwa wymykające się s...