Másnap

82 5 0
                                    

8:12 néztem rá az órára. Kikeltem az ágyból, és lementem a nappaliba, majd a konyhába, sehol senki. Észre vettem egy papírt a hűtőn, ez ált rajta:

Jó reggelt Katy!!! Elmentem dolgozni, és nem akartalak felkelteni, 4 körül jövök.
Puszi Alice

Elolvastam, majd elkészítettem a reggelimet. Felmentem, kikészítettem magamnak a ruhákat, ami egy kockásingből és egy magas derekú farmerből ált. Elmentem fürödni, felöltöztem, össze dobtam egy laza sminket, és elindultam. Mivel jártam már itt ezért kb. eligazodok itt, de azért maradjunk a biztos GPS-ben. Megláttam egy kávézót és bementem, mert még nem ittam ma kávét és majd elalszom.
- Szia. -köszöntem a fiatal pincérnek.
- Szia, mit adhatok? -kérdezte kedvesen.
- Egy latte-t szeretnék, és ha lehet barna cukorral.
- Természetesen, itt fogyasztja vagy elvitelre?
- Elvitelre.
- Rendben.
Akkor észre vettem hogy pincért keresnek. Egy próbát megér.
- Elnézés, kerestek még pincért?
- Igen, nincsenek jelentkezők.
- Én szeretnék jelentkezni.
- Rendben, fel van véve. Mikor tudnál jönni?
- Holnaptól megfelel?
-Tökéletes! 12 órától megfelel 20-ig?
- Igen.
-Tessék itt a Latte. Holnap minden fontos dolgot megkapsz, majd beszélünk.
Kifizettem a kávét.
- Köszi. Rendben. Szia.
- Szia.
Munka találás pipa. Nincs messze Alice-tól, már csak lakást kell keresni. - 10:08 és még van sok időm- gondoltam magamban. - Sétálok még egyett, lehet beugrok, venni pár ruhát.
Megláttam egy bevásárlóközpontot, és bementem. Hosszas keresgélés után megtaláltam amiket kerestem, egy fekete felsőt, egy farmert, és egy kabátot.

 Hosszas keresgélés után megtaláltam amiket kerestem, egy fekete felsőt, egy farmert, és egy kabátot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

12:39 néztem rá telefonomra. Na keressünk valami éttermet. Azt nem találtam, de egy bárt igen, ez is megteszi. Kértem egy hamburgert és elfogyasztottam, majd kifizettem, elindultam "haza".
Huhh, fárasztó napom volt, de legalább van munkám, és shoppingoltam.
Átvettem, egy melegítő szettet és lefeküdtem megnézni egy filmet, Legyőződő Teremtmények volt a címe.
Megérkezett Alice, hallottam még egy férfi hangot is amikor lementem, meglepődtem, mert nem tudtam hogy van egy barátja.
- Sziasztok! - köszöntem.
- Szia! - köszönt Alice.
- Hello! - köszönt az ismeretlent srác.
- Jaj, be se mutattalak titeket egymásnak. - mondta Alice. - Katy ő itt Jack Cohen. Jack ő itt Katie Connel.
- Na én megyek, sziasztok! - mondta Jack mosolyogva, majd megcsókolta Alice-t.
- Szia. - köszöntünk egyszerre, barátnőmmel.
Ali (Alice) kikísérte, majd bejött.
- Van mit mesélned, - mondtam nevetve - nem is mondtad hogy együtt vagytok.
- Ma jöttünk össze, a szünetemben ittunk egy kávét és mindketten úgy éreztük mint ha ezer éve ismernénk egymást.
- Akkor sok boldogságot. Én meg találtam munkát. - mondtam büszkén.
- Köszönjünk. Na az király.
Beszélgettünk 23:09-ig és lefeküdtünk mindketten aludni, holnap van az első munkanapom és nem szeretnék túl fáradt lenni.

Way To HellWhere stories live. Discover now