Usiadłam przed laptopem, kolejny raz odtwarzając filmik.
Cześć wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do was z nowym coverem piosenki I found. Mam nadzieję, że będzie się wam podobać.
Więc zaczynajmy!
And I’ll use you as a warning sign
That if you talk enough sense then you’ll lose your mind
And ’ll use you as focal point
So I don’t lose sight of what I wantAnd I’ve moved further than I thought I could
But I missed you more than I thought I would
And I’ll use you as a warning sign
That if you talk enough sense then you’ll lose your mindOh, and I found love where it wasn’t supposed to be
Right in front of me
Talk some sense to meAnd I found love where it wasn’t supposed to be
Right in front of me
Talk some sense to meAnd I’ll use you as a makeshift gauge
Of how much to give and how much to take
Oh, I’ll use you as a warning sign
That if you talk enough sense then you’ll lose your mindOh, and I found love where it wasn’t supposed to be
Right in front of me
Talk some sense to meI found love where it wasn’t supposed to be
Right in front of me
Talk some sense to meOh, and I found love where it wasn’t supposed to be, oh
Right in front of me
Talk some sense to meAnd I found love where it wasn’t supposed to be, ohh
Right in front of me
Talk some sense to meDodałam filmik i odłożyłam urządzenie. Po kilku przeglądnięciach tego samego filmiku miałam dość, ale musiałam sprawdzić czy wszystko dobrze zeedytowałam.
Po dziesięciu minutach mój telefon zacząć wydawać różne dźwięki, mówiące o przychodzących powiadomieniach z serwisu You Tube.
Nagle pomiędzy krótkimi wibracjami, rozbrzmiał utwór Backstreet Boys. Chwyciłam urządzenie i odebrałam przychodzące połączenie jak się okazało od mojej przyjaciółki Chloe.
-Lia! Widzialaś nowe komentarze? Ludzie są zachwyceni twoim nowym coverem! Dziewczyno zaczynasz robić się sławna! - Chloe wykrzyczała na jednym wydechu.
- Łoooo, mała uspokój się. To pewnie tylko kilka pozytywnych komentarzy między hejtami.
- Jeśli dla Ciebie 147 komentarzy w ciągu 15 minut to kilka pozytywnych, nie mam pytań Lia. -powiedziała poważnym tonem, a ja nie mogłam uwierzyć jej słowom.
-Aż tyle? Napewno nic Ci się nie pomyliło?
- Jeśli mi nie wierzysz, przekonaj się na własnych oczach. Buźka! - Dziewczyna zakończyła połączenie.
Otworzyłam laptopa i szybko weszłam na swój kanał. Rzeczywiście pod ostatnim filmem widniała liczba 165 komentarzy i 298 wyświetleń. Byłam pod wielkim wrażeniem.
Nigdy nie sądziłam, że zaczynając nagrywanie piosenek tylko i wyłącznie dla zabawy, mogę zyskać jakąkolwiek sławę.
Zaczynając myślałam, że może kilku osobom będzie się to podobało, ale wow, jestem naprawdę zdziwiona.
Zaczęłam przeglądać komentarze. Większość była pozytywna ale pojawiały się też negatywne opinie. Jakoś nigdy nie przejmowałam się hejtami skierowanymi w moją stronę. Internet to internet, zawsze znajdzie się ktoś, kto nie będzie zgadzał się z ogłoszonymi przez ciebie poglądami czy nie będzie podobał mu się twój styl śpiewu, ubierania czy wygląd. To normalne, tego nikt nie zmieni.
Między wszystkimi wpisami zobaczyłam jeden, który mnie zainteresował.
Jhope✔- Wow! Naprawdę jestem pod wrażeniem, jesteś bardzo utalenowana Lia!
W sumie nigdy nie słyszałam o kimś takim jak Jhope. Weszłam na jego profil, próbując się czegoś o nim dowiedzieć. Na jego kanale było pełno dance practice. Włączyłam pierwszy filmik z tytułem Blood, sweat&tears. Siódemka chłopaków tańczyła do piosenki w innym języku niż angielski. W pierwszym momencie myślałam, że to chiński ale słuchając dalej doszłam do wniosku, że to koreański. Każdy z chłopaków poruszał się idealnie, zgrywając się z melodią. Każdy ich ruch był wykonany z przekonaniem i protekcjonizmem, jakby tańczyli tą choreografię od kilku lat. Gdy film dobiegł końca, nie wiedziałam co powiedzieć. Byli naprawdę świetni, aż sama zazdrościłam im talentu do tańca, którego nie posiadałam.
Chcąc dowiedzieć się czegoś o chłopaku, wpisałam go w google. Gdy informacje się wyświetliły, byłam jeszcze bardziej zdumiona. Jhope tak naprawdę nazywał się Jung Hoseok, pochodził Korei Południowej i był raperem w słynnym zespole pod nazwą Bangtan Boys czyli BTS.
Byłam zdziwiona, że osoba z tyloma zasługami i takim talentem komentuje moje covery. Dlatego napisałam mu odpowiedź do ostatniego komentarza.
LiaHarker: Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze od Ciebie. Ty też jesteś bardzo utalentowany!