Skype

74 5 2
                                    

Reggel éppen a szokásos dolgaimat csináltam, mikor Anya egy nem mindennapi kijeletést tett.
- Drágám, el kell jönnöd velem hétvégén egy nagyon fontos bálba.
Mikor meghallottam azt hittem, hogy ráköpöm a kávémat.
- Hogy mégis hova? - meredtem rá hatalmas szemekkel.
- Tudod... Mióta otthagytam az állásomat azért, hogy téged gondozzalak sok minden megváltozott. Az anyagi helyzetünkre való tekintettel nem engedhetjük meg tovább, hogy csak Apád tartsa el az egész családot. Hétvégén a bálban találkozom a leendő főnökömmel és el kellene kísérned - mondta.
- Miért nekem? Apa?
- Apád túlórázni fog hétvégén.
- Dávid?
- Ezt ugye te sem gondoltad komolyan? - vette viccesebbre a figurát.
- Jó igaz... De Anya, tudod hogy nem voltam házon kívül legalább fél éve és akkor is csak a korházban az új kerekesszékemért! - akadtam ki teljesen, majd válaszát meg sem várva beviharzottam a szobába.
Felültem az ágyamra, majd az ölembe vettem a laptopomat és megnéztem az értesítéseimet. Döbbenetemre 4 üzenetem is érkezett:

MathBoy69: Hé, válaszolj!
MathBoy69: Nyugodtan elmondhatod, ha te vagy a XXI. század Einsteinje :P LoL
MathBoy69: Nyugi csak vicceltem...
MathBoy69: Van valami baj?

Mivel a környezetemben nem volt senki, akivel meg tudtam volna ezt beszélni, hirtelen felindulásból hozzá fordultam.

Pí314: Igen.
MathBoy69: Mi az? Tudok segíteni?
Pí314: Nem igazán... Az a baj, hogy hosszú sztori.
MathBoy69: Van facebookod?
Pí314: Nincs.
MathBoy69: Komolyan? :O Akkor van még más oldal, ahol regisztrálva vagy?
Pí314: Igen, van skype-om.
MathBoy69: Mi a neved?
Pí314: Igazából... Nem szeretném elárulni. Mármint az igazi nevem.
MathBoy69: Nyugi nem fogok rádküldeni senkit ;)
Pí314: Gondoltam. :P
Pí314: fekete_mira03
MathBoy69: Jelöllek.

Pár perc múlva értesítést kaptam a skypetól:

Pásztor Krisztián (kriszboy69) fel szeretne venni a partnerlistára.

Mielőtt bármire rányomtam volna előbb elgondolkodtam.
- Nem tudhatja meg, hogy kerekesszékes vagyok. Biztos nem így állna hozzám, ez tapasztalat. A nevemen kívül más adatot nem adhatok meg neki - pörgött az agyam.
Végül elfogadtam a felkérést.

Pásztor Krisztián videóhívást kezdeményezett.

Mikor ezt megláttam hirtelen lefagytam és nem tudtam mit csináljak. A skype hangja pedig egyre hangosabban töltötte be az eddig csendes szobát.

A kerekesszékes lányOnde histórias criam vida. Descubra agora