Epilog

161 21 7
                                    

!!!!Doporučuji přečíst si znovu prolog dílu 7 Deadly Sins a taky jeho první kapitolu (Superbia) pro osvěžení paměti, přece jen je to už nějakou dobu, co ten prolog a první kapitola vyšla. Bavte se!!!!

***

Pomalu jsem začala otevírat oči. Ostré světlo se vkradlo pod má víčka a donutilo mě je zase křečovitě stlačit k sobě. Nechala jsem svým očím chvíli na to, aby si přivykly, než jsem je úplně otevřela. Pak jsem se rozhlédla po místnosti.

Ležela jsem v posteli, v prázdném nemocničním pokoji a okolo mě panovalo úplné ticho. Měla jsem pocit, jako kdybych tohle už někdy zažila. Jako kdybych tady už někdy byla...

„Slečno Park, no konečně. Jak se cítíte?" Ve dveřích se objevil doktor a když mě uviděl probuzenou, pomalým krokem ke mně došel a zkontroloval údaje na přístrojích vedle mé postele. Tyhle blond vlasy jsem už někde viděla. Oči mi padly na jeho jmenovku. Min Yoongi. Byla jsem si téměř jistá, že toho člověka znám. To jméno jsem už jednou slyšela. I jeho obličej mi byl povědomý.

„Cítím se dobře. Ale moc si toho nepamatuju, doktore."

„To je logické, slečno. Měla jste autonehodu, při níž jste utrpěla vážná zranění. Byla jste v kómatu." Tónem, kterým se mnou mluvil, mi dával jasně najevo, co si o mně asi tak myslí. Ani jednou se mi neráčil podívat do očí.

„Jak dlouho jsem byla v kómatu?"

„Tři měsíce." Dál se vyhýbal očnímu kontaktu se mnou a něco vypisoval do formuláře.

Proč mám pocit, jako kdybych v kómatu nebyla tři měsíce, ale aspoň tři roky? A proč mám pocit, že jsem se v tomhle pokoji neprobudila poprvé? Pak se mi začaly vynořovat všechny vzpomínky.

Vzpomínky na návštěvu z nebe, na moje nadpřirozené schopnosti, na toho povýšeného doktora... Na to, jak jsem lidi zbavovala jejich hříchů, povznášela jejich ctnosti a v neposlední řadě i na to, jak jsem bojovala o svůj život s démony... Takže to všechno, co jsem prožila, byl vlastně jen sen, který se mi zdál, zatímco jsem byla v kómatu?

A nebo nebyl?

***

Tak! A je to! Tohle je oficiální konec celé téhle trilogie a musím říct, že se mi po ní bude stýskat! :( Sice jsem natěšená na další projekty, ale tohle bude asi navždycky moje srdcovka - původně ptákovina, která nakonec lidi bavila a měla i docela úspěch! :D Snad jsem vás tímhle otevřeným koncem úplně nenasrala, ale já jsem ho měla v hlavě už od úplného začátku a myslím, že je to ten jediný správný konec! Každý si může vybrat, jak o něm smýšlet (ale pravdu budu vědět vždycky jen já, muhahaha!) :D Dejte mi určitě do komentářů vědět, jak jste s koncem spokojení, jak se vám líbil tenhle díl a celkově celá tahle trilogie - čekám na vaše ohlasy! Já vám moc děkuju, za to, že jste tenhle příběh četli, že jste ho komentovali a dávali mu hlasy. Pokud myslíte, že za to stojí, povězte o něm dalším kamarádům kpoperům a já se s vámi naposledy loučím u tohoto příběhu! Papa♥

-Merenwen99♥

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 21, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

7 Last Victims - Book Three || MONSTA X ff [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat