[Tanıtım]Bir Dilek Tut

362 34 21
                                    

''Uğrunda savaşabileceğimiz hayalleri vardı hepimizin;

Sahip olduğumuz tek dilek hakkını harcayacak kadar.

Sattılar belki sahip olduğumuz her şeyi,

Tıpkı kendilerini sattıkları gibi.

Sayısız hayal kırıkları arasında ararken kaybettiklerimizi,

Umuttu belki hiç yitirmek istemediğimiz.

Bulana kadar kanlar aksa da her bir yanımdan,

Kanatlanıp uçacağım sana;

Ruhlarımız birleştiğinde tekrar, seninle beraber doğacağım.''

İleride başarılı bir şarkı sözü yazarı olmak için gecesini gündüzüne katarak çalışan Junho, henüz yirmi üç yaşında olmasına rağmen yaşıtlarından farklı bir hayat sürdürmektedir. Güçlü bir kişiliğe sahip olmasının yanı sıra donuk yapısı nedeniyle insanlar ile iletişim kurmakta zorlanmaktadır. Yarı zamanlı işlerde çalışarak ve yazdığı şarkı sözlerini küçük şirketlere satarak üniversite kredisini ödemeye çalışan Junho, istemese de kendini değiştirmek zorunda kalacaktır. 

Zengin bir ailede doğup, büyüyen Suho(23), hayatı boyunca maddi sıkıntı çekmemiş bir gençtir. Her ne kadar neşeli ve dışa dönük bir yapıya sahip olsa da küçük yaşlardan itibaren onun için önceden planlanan hayatı sistematik bir şekilde yaşaması istenmiştir. Abisi ile beraber şirket yönetimini devralmasını isteyen ailesinin baskısına dayanamayan Suho, üniversite eğitimini yarıda bırakarak ortadan kaybolur. Bundan sonra hayatı planlandığından daha farklı bir boyut kazanacaktır. 

Aile beklentilerinin gölgesinde kalmış bir kız olan Haru (21), bestelerini Kore'nin önde gelen yapımcılarından biri olan Min Hyun Seok'a dinletebilmek için gizlice Seul'e gider. Yanına almış olduğu 110.000 won ve küçük sırt çantasıyla beraber on sekiz milyonluk bu koca şehirde kendi yolunu çizmeye çalışacaktır. Bu esnada beklenmedik bir anda karşısına çıkan iki genç adam ile beraber yeni maceralara atılacaktır.

Birbirinden farklı hayatlara sahip olan bu üç gencin tesadüfen yollarının kesişmesi sonrasında meydana gelen olaylar onlarda istemeden de olsa birçok şeyi değiştirecektir.


Bir Dilek TutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin