'Karmaşa'

732 47 9
                                    

Lauren'ın Ağzından

evet dediğim gibi gün boyunca olayı atlatamamıştım.plotoniklik iğrenç bir şey idi.Cidden keşke ondan nefret EDEBİLSEM.Ama insan aşkının önüne geçemiyor işte.Bazen kimseyi umursamayıp yanına gidip 'senden çok hoşlanıyorum ama benle çıkmayacağınıda biliyorum.' diyebilsem.ama yemiyor işte.

kafamı toplamaya çalışırken bir yandan da çantamı topluyordum.işim bittiğinde çantamı sırtıma takıp kapıya doğru ilerledim.konuşan,eğlenen,koşuşturan,okulun bitmesine sevinen insanlar koridorda bir birlik oluşturmuştu.onları aşarak okulun kapısından çıktım.İŞTE! ORADAYDI.TABİİ ÇOK ŞANSLI OLDUĞUM İÇİN ONLA KARŞILAŞACAKTIM (!).

yavaş adımlarla ilerlerken önüme biri geçti ve önümü kesti.

''Selam Lauren''dedi tanımadığım şahıs.

''selam?''

''Tanıştığımızı zannetmiyorum ben david.''dedi otuz iki diş sırıtarak bana elini uzattı.itici...

''Lauren''dedim ve ondan iğrendiğimi belli etmeyerek elimi uzattım.

''biliyorum.çok memnun oldum.''dedi.garip birine benziyordu.özellikle bakışları çok rahatsız ediciydi.ellerimiz hala ayrılmamıştı.çünkü bırakmıyordu.ayrıca göz temaslarımız eksik olmuyordu.

''Lauren!''

dikkatimi ileriden gelen mona'nın sesine verdim.bana 'hadi gel' işareti yaparak yanına çağırdı.davıd'de aynı yere bakıyordu.gözümü tam mona'dan çevirecekken bal rengi gözler beni durdurdu.gözleri david ile artık bütünleşmiş ellerimize baktı sonra ise bana.bakışları çok duygusuz ve donuktu.her zamanki gibi.gözlerimi ondan alıp david'e çevirdim.o ise hala bana bakıyordu.ellerim terlemişti Tanrım! bıraksana elimi salak şey!

''benim gitmem gerekiyor.görüşürüz''dedim ve elimi sert bir şekilde çektim.

''elbet görüşeceğiz lauren.''dedi ve arkasını dönüp gitti.GERİZEKALI!

bende hızlı adımlarla mona ve emily'nin yanına ilerledim.işte şimdi sorgulama başlıyordu.

''ne oldu? ne dedi sana?''

''o kim biliyor musun? okulun popüler çocuklarında! ve herkes şuan seni kıskanıyor.''

''inanmıyorum! david ve sen-'' 

''kapayın çenenizi de anlatayım.''dedim onlara kızarak.

''sadece selam dedi ve adımı sordu.ona görüşürüz diyince o da elbet görüşeceğiz dedi.sanırım şizofren.'' dedim şüpheci bakışlarımı atarak.

''yalnız konuşurken sürekli justin size baktı.sonra siz konuşmayı bırakınca gitti.''dedi emily.

''inanmıyorum! niye ki? hiç bana bakmazdı o ?''

''bir aşk üçgeni oluşuyor sanki!''dedi mona kıkırdayarak.bizde ona eşlik ettik.

''kafam acayip karıştı şu an ben bunu bir düşüneceğim.ama şimdi eve gitmem gerekiyor.görüşürüz!''dedim ve ikisinide öperek bir an önce buradan uzaklaşmak istedim.yola çıkar çıkmaz bir taksi durdurup bindim.kafam çok karışıktı.

david tam olarak kimdi?

ne istiyordu?

justin niye bize baktı?

niye gitti?

sanırım bunların tek tek düşünmeye kalksam beyin felçi geçirirdim.taksinin ani durmasıyla kendime geldim ve parayı uzatarak çıktım.

eve doğru ilerliyecektim ki gözüme yan ev takıldı.sanırım 2 yıl sonra biri o villaya taşınmayı başarmıştı.bildiğim kadarıyla 3 yıl önce yangın çıkmıştı.ve çok büyük bir patlama oluşmuştu.nedeni bilinmiyormuş.önüme dönerek eve ilerledim ve anahtarları çıkararak kapıyı açtım.

''Regina!'' havlama sesi duyduğumda evde olduğundan emin oldum.regina koşarak yanıma geldiğinde üstüme çıkmaya çalıştı fakat başaramadı.hızlıca kapıyı kapattım.çantamı ve anahtarı masaya koydum.regina'yı kucağıma aldım.tabii hanımefendi her zamanki gibi yüzümü yalamaya başladı.onla biraz fakit giderdikten sonra odama çıkarak üstümdeki kıyafetlerden kurtuldum onları kirliye atarak duşa girdim.biraz ıslandıktan sonra elime şampuan dökerek kafama masaj yapmaya başladım.bu bitince durulandım.bu hareketleri 3 kez tekrarladıktan sonra duştan çıktım.giyeceklerimi hazırladım ve vücudumu kuruladıktan emin olduktan sonra taytımı ve üstüme belimi açıkta bırakan bir bluz geçirdim.saçımıda örerek.aşağıya indim.regina çok havlıyordu.yanına gittim ve 'ne var?' bakışı attım.evet her şeyi anlıyordu bu akıllı canlı.bana kapıyı işaret etti.

''Hadi ama regina hava karardı ve dolaşması!'' Regina birkaç kez yine havladı.sanırım cevabımı almıştım.üstüme bir hırka geçirerek,Regina'nın tasmasını aldım.köpeğe pek tasma takmaktan hoşlanmazdım fakat yinede yanımda bulunduruyordum.

kapıyı açarak Regina'nın çıkmasını sağladım.anahtarı alarak bende dışarı çıktım ve kapıyı kapattım.kafasına göre yürüyordu.ben ise onu takip ediyordum.bir yer bulup tuvaletini yapmaya başladı.bende onu bekliyordum.olduğum yerde Regina'yı beklerken birinin ağzımı tutup beni sürüklemesi ile şoka uğradım.birde çırpınmaya başladım.

''elimi ağzından çekicem fakat eğer ses çıkartırsan başına büyük bir bela almış olursun güzelim.''BU SESİ TANIYORDUM! JUSTİN! kafamı sallayarak ona onay verdim.o ise elini hemen çekti.

''ne yapıyorsun?! benle konuşmak istediğini söylesen seninle konuşurdum!''dedim sesimi yükselterek.

''benim taktiklerim bu güzelim.şimdi kapa çeneni ve sorduklarıma cevap ver.'' cevap vermemi beklemeden soru sormaya başladı.

''david sana ne dedi?''

''bunu niye soru-''

''soruma cevap ver Lauren!''

''i-ismimi s-sordu sadece o kadar.'' işte! kekelemiştim.iyi halt yedim.

''başka?'' AH! sen yanımdayken cümle kuramıyorum odun! bu kadar soru yeter!

''gitmem gerekiyor görüşürüz dedim.o da elbet görüşeceğiz dedi o kadar.''

''o çocukla konuşma anladın mı beni?''

''bir dakika? neden ki? hiçbir şeyim değilsin.ayrıca david'i nereden tanıyorsun ki bunu bana söylüyorsun.''

''ah! Lauren.'' dedi ve bana yaklaşarak elini saçlarıma getirdi ve bir tutamını parmağında döndürerek saçımla oynamaya başladım.ŞAÇIMI BİR DAHA YIKAMAYACAĞIM!

''çok safsın bebeğim.beni tanıdığını çok iyi biliyorum.tıpkı beni sevdiğini bilidiğim gibi Lauren ben her şeyi bilirim.david ile bir geçmişimiz var ve kimse bilmiyor.ve senden şimdi bu söylediğimi hemen unutuyorsun.eğer birinin ağzından duyarsam ne yapacağımı çok iyi biliyorsun.ben sadece seni o çoçukla bir daha görmeyeceğim.sıkıştığında ise bana gelebilirsin o kadar.şimdi bu konuşma burada bitmiştir.yarın görüşürüz güzellik.''dedi göz kırptı ve arkasını dönerek karanlıkta kayboldu.

BİRAZ ÖNCE NE OLDU?! SANIRIM NEFES ALAMIYORUM! BEYNİME OKSİJEN GİTMİYOR! TANRIM! BU ÇOCUK ÇOK KARIŞIK ANLAMAKTA ZORLUK ÇEKİYORUM! VE NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM!

sanırım her şey artık daha zor olucaktı.

Fluky (Justin Bieber Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin