"Zoraki Evlilik" Değil ❣
5. Bölüm
" İntikam Meselesi "D:ne var?
Y:niye kaçıyorsun?
D:soruma soruyla cevap verme!
Y:tamam sakin ya.
Yalın Defne'ye yaklaşır.
Y:Defne.
D:hı?
Yalın daha fazla yaklaşır, Defne de yaklaşır, Yalın da yaklaşır, Defne de yaklaşır ve Yalın tam Defne'nin dudaklarına yapışmak üzereyken Defne onu havuza iter.
Y:ne yapıyorsun kızım?
D:benim yemeğime ilaç atarsan böyle olur.
Y:lan bu su buz gibi.
D:intikam soğuk yenen bir yemektir Yalın Aras!
Der ve gider.
🐾🐾🐾
Aras KöşküN:ya benim acil bir şekilde apartmana gitmem lazım, onları yalınız bırakmamam lazım ama şimdi de durduk yere oraya gidemem. Polat "niye gitmedin?" diye sorunca ne diyeceğim?
Y:aslında benim fikrim var ama çok masraflı bir iş.
N:masraf önemli değil, hallederiz. Sen anlat.
Y:evi su bastı.
N&El&Ez&L:ne?
Y:Barutçu apartmanına en dikkat çekmeyecek şekilde gitmenin yolu bu.
N:nasıl?
Y:burayı su basacak ve ev halkı olarak tesisat problemi hallolana kadar apartmana taşınmak zorunda kalacaksınız.
N:iyi de abim orada olduktan sonra ben apartmana gitsem ne olur? Gitmesem ne olur?
Y:işte tam da o sırada Ezgi devreye girecek ve çocukları da alıp tatile gitme teklifini edecek ve tabiki Deniz de buna hayır diyemeyecek.
N:şu an ben bile senden korkmaya başladım Yeşim.
Y:korkacaksın tabi! Ben bile kendimden korkuyorum.
El:peki ya bu evi nasıl su basacak?
Y:onun için de yarın Ezgi Deniz'i ve çocukları dışarıya çıkartacak, Meftune abla ve Dedem yazlığa çiçek ekmeye gidiyor, Toprak ve Çınar işe gidiyor zaten biz de babaanneye bir bahane uydurur kaçarsız.
L:eee? Sonra ne olacak ayol?
Y:işte kazma kürek tesisatı bozacağız. Anlaştık mı?
Kızlar:anlaştık.
N:bir dakika ya ben şimdi yarına kadar burada böyle oturacağım mı? O ikisi aynı dairede lan.
Y:ay ara bir şey yap.
N:arayıp da ne diyeceğim?
El:uydurursun bir şeyler hem bakarsın bakalım etraftan o sinsirellanın sesi geliyor mu diye.
L:hadi biz gidelim sonra geç kalınca Toprak delleniyor.
Kızlar gider.
N:arasam mı lan? Arayayım arayayım.
Nehir Polat'ı arar ama telefonu Temmuz açar.
T:halası öldü onun.
N:ne?
T:halası öldü diyorum, memlekete gitti.
N:Polat'ın halası yok ki?
T:ana, bu seferki akıllı çıktı ya lan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Zoraki Evlilik" Değil❣
Teen FictionBu bir "Zoraki Evlilik" değil! Yoksa öyle mi?🙈🙉🙊 06.01.2017🎈 3:07🎈