"Zoraki Evlilik" Değil❣
9. Bölüm
" Kıskançlık Meselesi"Defne bilgisayarla uğraşırken Yalın da onu izliyordur, biraz sonra Defne bağırır.
D:buldum!
Derken Yalın'la göz göze gelir. Bir süre öyle kalırlar ama birden odaya Toprak ve gazeteciler dalar ve DefYal hemen ayrılır.
Gazeteci:merhaba biz "Yazar" gazetesinden geliyoruz. Size birkaç tane soru sormak ve geçtiğimiz günlerde ortaya çıkan haberleri aydınlatmak için geldik.
Y:tabi buyrun.
Röportaj başlar.
G:öncelikle herkesin merak ettiği bir soru var Defne hanım gerçekten hamile mi?
D:hayır tabiki de! Yanii şey ben hamile falan değilim arkadaşlar hem biz daha çok yeni evliyiz çocuk da düşünmüyoruz dimi Yalın?
Y:aynen öyle karıcım.
G:peki o zaman başka bir soruya geçelim. Nasıl tanıştınız?
D:ee o soruya da Yalın cevap versin.
Y:tabi vereyim. Biliyorsunuz ki ben İtalya'da yaşıyordun ve bir gün Defne de İtalya'ya tatile gelmiş ve uzun süre kalacağı için de ev kiralamış ve o ev de benim evimin yanında olduğu için öyle tanıştık konuştuk.
G:evlilik teklifi nasıl oldu?
Y:o soruyu da Defne cevaplasın.
D:şimdi şöyle oldu: ben İtalya'dan dönmek zorundaydım artık ve Yalın'a da bunu söylediğimde çok üzüldü sonra ben tam havaalanına doğru yola çıkmışken mesaj attı, beni sahile çağırdı gemileri de sevdiğimi biliyordu işte bir tane geminin tepesine çıkmış BENİMLE EVLENİR MİSİN LAZ KIZI diye bağırdı.
G:laz kızı?
D:laz kızı? Laz kızı mı dedim ben?
Y:evet.
D:şey, Yalın bana hep öyle der de.
G:çok tatlı bir çiftsiniz, birbirinize de çok yakışıyorsunuz. Peki aileleriniz evlenmek istediğinizi duyunca ne tepki verdi?
D:aile burada zaten, Toprak abim cevap verebilir bu sorunuza.
Toprak Defne'ye "ne diyon la sen?" bakışı atar.
G:peki Toprak bey sizden alalım cevabı.
🐾🐾🐾
Akşam
Barutçu ApartmanıEla eve gelir.
L:kız Ela iki ekmek al diye gönderdik nerede kaldın ayol?
El:sormayın başıma neler geldi.
Y:neler geldi?
El:gerizekalı adamın teki bana çarptı.
L&Y:yakışıklı mıydı?
El:insan önce bir nasılsın diye sorar şunların sorduğu soruya bak.
L:ay iyi olduğun belli zaten ayol adam yakışıklı mıydı onu söyle sen.
El:lan yakışıklı olsa ne yazar? Adam kör, kör! Bomboş yolda geldi çarptı.
L:ay peki bu sana ben ekmek al diye gönderdiğim zaman çarptı, sen neredesin kaç saattir ayol?
El:tutturdu hastaneye götürücem diye, trafik falan derken bu saat oldu işte.
Y:adı neymiş?
El:bilmiyorum.
L:kızım insan kaç saattir yanında olduğu adamın adını öğrenmez mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Zoraki Evlilik" Değil❣
Teen FictionBu bir "Zoraki Evlilik" değil! Yoksa öyle mi?🙈🙉🙊 06.01.2017🎈 3:07🎈