"Zoraki Evlilik" Değil❣
1. Bölüm
"Geri Dönme Meselesi"7 Ocak 2017 saat 06:00 Defne Barutçu'dan:
Evet saat sabahın 6'sı ama biz yani Barutçu ailesi 7 ve 8 yaşındaki çocuklar da dahil oturmuş kapının çalmasını bekliyorduk. Neden mi? Çünkü Polat abim Amerika'dan döneceği için Pembe sultan sabahın hatta gecenin köründe kalkmış her çeşidinden yemek hazırlamış ve sonra da bütün evi ayağa kaldırmıştı. Evet 2 saattir burda Polat abimi bekliyorduk. Şimdi ben yine çok konuşmuş olucam ama siz merak ediyorsunuzdur bence hı ne dersiniz Polat abim gelene kadar size hayat hikayemi özet geçeyim mi? Bence de geçiyim: Annem beni doğururken öldü ardından da babam. Beni babaannem büyüttü tabi benimle beraber üç öküz abimi de, neyse sonuçta büyüdük ve Toprak abim hayatının aşkı yani Leyla yengemle karşılaştı sonra da ışık hızıyla elendi üstüne bir de çocuk yaptı yani İdirs Doruk Barutçu. Ne kadar da garip bir isim dimi? Ama işte Toprak abim gidip ismini İdris diye yazdırınca öyle oldu hatta Leyloş'la bu yüzden boşandılar ama birkaç yıl sonra tekrar evlendiler o zamana kadar başka şeyler de olmuştu tabi mesela Çınar abim de hayatının aşkını yani Yeşim Aras'ı buldu kendisi benim canım yengem, sırdaşım, kara gün dostum, entrika ortağım olur. Yeşim'in abimin hayatına girmesi ile birlikte Aras'lar da Barutçu'ların hayatına girmişti. Yeşim'in bir de abisi vardı ama İtalya'da yaşıyormuş sadece düğün için gelmişti ama tanışmadım bile. Bir de Deniz vardı Yeşim'in kuzeni. Yeşim onu bizim Leyloş'un kardeşi Ezgi'ye ayarladı, neyse işte Yeşim ve Çınar evlenmeye karar verdi ve o büyük mühteşem şahane düğün için hazırlıklar başladı. E tabi bu durumda ailelerin tüm fertleri bir arada olmalıydı. Büyük çabalarla Çınar abimi Polat'ı düğüne çağırması için ikna etmiştik, ne tesadüf ki Deniz'in kardeşi Nehir de annelerinin ölüm yıl dönümü için Amerika'dan gelmişti ve Deniz'in de zoruyla kısa süreliğine kalmaya karar vermişti ama bu kısa süre Polat abimle tanıştıklarında uzadı. Evet tencere yuvarlanmış kapağını bulmuştu ve Polat'la Nehir birbirine aşık olmuştu ama sevgililik dönemi çok ta uzun sürmedi çünkü birkaç ay sonra büyük bir kavga ederek ayrıldılar. Nehir Amerika'ya geri döndü Polat abim önce gemilere dönmeye karar vermişti ama aklı başına gelince o da Nehir'in peşinden gitti. Barıştılar sanmayın sakın, abim Amerika'da Temmuz diye bir kızla tanışmış Nehir'in benzer modeli yanlış anlamayın sevgili falan değiller sadece kankalar. Neyse Türkiye'ye geri dönelim bütün bunlar olurken sen neredeydin Defne diye sorarsanız: EVDE KALDIM! Evet abimlerin hepsi tek tek evlendi Polat abim evlenmese bile aşık oldu hem onun aklı başına gelene kadar ohooo, ama ben? Ben nasıl evde kalırım ya? Hayatımın aşkı kim? Niye gelip beni bulmuyor? Anaa kapı çaldı neyse artık gerisini de yazar anlatsın...
Pe:uy geldu koçarim gelduu
Pembe babaanne kapıyı açar
Pe:uy Polat sen misun
P:benum da
Pe:ha sağa ne etmişler o ecnebu memleketunde
P:ne etmişler
Pe:uşağumun haline bakun sen zayufladun mi gel bak ben sağa neler ettum
Pembe babaanne Polat'ı çekiştirmeye başlar
P:tamam Pembe sultan bi dur da
D:oha zayıflamak ne kelime babaanne şunun haline bakın benim abim mi bu
P:noldu bi inanamadun fındık
D:inanmam benim abim suratında 1 yara izi bile olmadan dolaşmaz
P:valla ne diyim bu Amerikan'lar pek sakin insanlar dövecek adam bulamadım lan
D:peki şu Temmuz
Pe:Temmuz kim
D:Polat abimin Amerika'da tanıştığı kız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Zoraki Evlilik" Değil❣
Teen FictionBu bir "Zoraki Evlilik" değil! Yoksa öyle mi?🙈🙉🙊 06.01.2017🎈 3:07🎈