kamp mı?!

Duvara yaslarken gözlerim otomatikman kapanmıştı açtığım da ise hiç beklemediğim bir kişi olan güney karşımda içkili bir biçimde duruyordu aslında duramıyordu desek daha doğru olur çünkü bayaa içmişti bir anda dediği kelime ile kalbimin yerinden çıkacak mış gibi hızlı attığını fark ettim

G=seni seviyorum
Dedi ve bir anda beni yanagimdan öpüp uzaklaşmaya başladı ben ise az önceki olanların etkisinden çıkamıyordum

A=mayıs hadi be gel artık!!
Diye bağırınca kendime geldim alperlerin yanina gidince zorla da olsa gulumsedim ve hediyemi verdim hediyem ise bütün resimlerimizin olduğu bir kutuydu ve bir tanede Fenerbahçe nin imzalı formasını almıştım ikimize onunkisinde mayıs yarim kalp benimkisinde ise yarim kalp ve alp yazıyordu ve formaları birleştirdiğinde oluşan kalp in altında ise kardeş kelimesi oluşuyordu bana hemen sarıldı ve yanagima sulu bir öpücük bıraktı sonra diğerleri de hediyelerini verince eve doğru yol almaya başladık hemen eve girince sıcak bir duş alıp yatagima yattım ve bugün olanları düşünmeye başladım güney iyi çocuktu aslında ve yağız i bana unutturabilirdi yani unuttururdu di mi yoksa daha mi canımı acitirdi ufff neyse zaten sarhoştu unutmuştur bile deyip bende yattım.....

Sabah hemen rutin islerimi halledip ustumu giyinmeye başladım bugün babam okula gelecek ve benim onun kızı olduğumu söyleyecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okula giderken giydiği (içine sokuyor kazağı)

Kahvaltımı okulda yapma kararı alıp hemen arabama binip okula geldim sınıfa çıktığımda ecrin ve alper birşeyler konuşuyorlardı yanlarına gidince

E=kızım kamp varmış lan

M=yanii?

E=nasıl yani kamp demek ne demek

M=kamp demek ne demek lan!!

A=ne cirliyon kulagimin agzina ettin

M=kulağının ağzı mi var lan sksnsksnsj

A\\E=komik mi

M=evet

E=neyse kamp demek canım benim yeni ask demek yeni dostluklar demek ve bir tatil demek en önemlisi ise ALIŞVERİŞ demekkkk!!!!!!!

M=bağırma yaa sen bağırınca on yas birden yaşlanıyorum

E=çok komik ha ve ha

M=neyse kantine gidek hadi sabah hiçbirşey yemedim

E\\A=tm

M=hadi bakam
Kantine indiğim de gördüğüm manzara ile sok yaşadım bu kadar erken olmasını beklemiyordum ama babam kantin de mikrofonu eline almış

B=hadi gel mayıs söyleme vakti geldi

M=tm
Diyip yanına gittim ve babam

B=evet arkadaşlar ne diyeceğimi merak ediyorsunuzdur herhalde neyse iki şey söyleyeceğim birincisi mayıs arkadaşınız benim kızım
Diyince uğuldamalar başlamıştı bile ancak babam buna izin vermeden

B=uğulduyu kesin ikincisi ise sizin de bildiğiniz gibi kamp var çocuklar gelecek olanlar mayıs alper ve ecrin e isimlerini yazdırsınlar hadi bakalım iyi dersler dediği anda zil çaldı ama bişey yiyemedim ki diye düşünüp sınıfa geri gittik....

Yağız dan

Simdi mayıs bu okulun veliahtı mi yok artık bu okulun veliahtı benim diye birde ortalıkta gezip kıza kafa tutmuştum lanet olmasın boyle ise yaa neyse güney e ne olmuştu abi yaa dün ki partiden beri ortalıkta mal gibi geziyor bir şey mi oldu ki yani olmuş ta bir şey ne

Y=abi noldu sana yaa mal gibi geziyon ortalıkta karizmamiz gitti senin yüzünden

G=hihh bir şey mi dedin yağız

Y=heee dedim ki mayıs var ya mayıs bu okulun sahibiymiş

G=ohaaa

Y=ohoo sen nerdesin abi iki saattir onu konuşuyoruz

G=yandım ben yaa uff

Y=noldu lan

G=yok bir şey yaa

Y=nasıl yok bir şey olum sabahtan beri mal mal geziyorsun ortalıkta tm gez ama yani bizim karizmamız gidiyor lan söyle ne oldu

G=abi ben mayıs ı dün yanağından öptüm ve seni seviyorum dedim napiyim yaa sarhoştum ufffff napcam şimdi
Dedikleri karşısında donup kaldım sen mayıs ı mı öptün ahaa şimdi yedin ayvayı diyerek içimden geçirerek sandalyeyi ittim ve hızla arabama binip bizim bara sürdüm bara girdim ve başladım içmeye ama bu bana yetmedi evime gidip kum torbasını yumruklamaya başladım ve elim şuanda kan halinde idi sonra elini sarıp devam ettim ama bayaa bir kanıyordu hastaneye gitmem gerekiyordu arabama binemecegim için taksiye binip hastaneye gittim içeri girdim ve hemen elime pansuman yaptırdım dışarı çıktığım da mayıs da bir odadan çıkıyordu çıktığı odaya bakınca erkeklerle ilgili bir bölüm olduğunu gördüm (birsey bulamayınca ben sjssjsj)neden oradan çıktı ki diye düşünürken o odadan bir abi çıktı abi dediğim üniversiteli gibi duruyor mayıs diye bağırdı ve onun omzuna kolunu atarak ilerlediler o kimdi şimdi yoksa sevgilisi mi yok ya olamaz yani olmaz di mi ufff neyse eve gittim ve mayıs i dusunmeyerek (!)yattım ve uyudum.

Bu bölüm pek içime sinmedi kusura bakmayın
Sizce mayıs ile odadan çıkan adam kimdi fikirleri alayım kendinize iyi bakın😉😜