"De tényleg csak egy sört!"
Ez a mondat nem éppen azt a következményt vonta maga után, amit magában foglalt. Hőseink ugyanis nem csak egy sört ittak miután az újdonsült iszákos Füles a Vályúban marasztalta Micimackót.
Ahogyan az lenni szokott, azt az egy sört követte egy újabb és egy újabb. A korsók között még a biztonság kedvéért feltűnt egy-két feles pohár is, dédelgetve azt a pár csepp Jagert, illetve mangós Finlandiát, amik a féldecisek alján maradtak.
Mackóék annyira belejöttek az ivászatba, hogy cseppet sem érzékelték az idő múlását. Már hajnali 3 órát mutatott a kocsma egyetlen éjjel-nappali törzsvendége, Furkós Feri, aki ragadványnevéhez híven ezúttal sem volt szellemileg teljesen ép, sem szomjas.
Micimackó azt hitte, hogy egy ,,peace" jelet mutogat, és már majdnem visszaintett neki alkohol-mámorában , hogy ,,Csá, tesa!", aztán rájött, hogy most éppen néma kakukkos órát játszik az öreg. Ez az agymenés most pont kapóra jött a fiúknak, hiszen már későre járt.Az este folyamán a három grácia felszívódott. Mackóék annyira belefeledkeztek a nosztalgiázásba, fel sem tűnt nekik, ahogy elhagyta az asztalt a bögyös szöszi a csatlósaival.
-Hallod, Maci...ezek meg hova lettek?-kérdezte Füles az asztalon fetrengve.Ű
Micimackó törte a fejét:
-Én...hát én..úgy gondolom, hogy...hogy nem tudom. Biztos elijesztetted őket az alsógatyás sztoriddal...De hé! Kocsmában nem fekszünk az asztalon! Amúgy is...már mennünk kéne, Ferike most kivételesen hasznosnak mondható.-folytatta Mackó a helyiség túloldala felé biccentve.
-Jóvanmá'!! - tápászkodott fel a részeg szamár.- Mindig csak az van, amit te akarsz...
-Végül is te erősködtél, hogy maradjak még inni...-vágott vissza Micimackó.-DE HÁT MILYEN JÓL SZÓRAKOZUNK, NEM?
Egymásra néztek, majd elkezdtek mindketten hangosan nevetni. Füles hirtelen abbahagyta a hahotázást.
-Te Maci...figyelj már..milyen feketéről beszéltél az előbb?-Nem fekete...FERIKE!- kiabálta Füles fülébe.
-Jaa...Furkós Feri? Az a futóbolond?-Az....vagyis nem, dehogyis! Ne mondj ilyeneket, mert még meghallja és ideges lesz.-világosította fel Micimackó.
-Ugyan már-kacagott halkan Füles.-Mit tudna csinálni velünk egy...ilyen?! Lehúzza a zokniját, beletölti a maradék piáját és hozzánk vágja? Ne légy butus, Macikám...
Ahogy ezt kimondta, Furkós Feri lehajolt, majd levette cipőjét a bal lábáról és felfedezve, hogy maradt még egy fél pohár Borsodija, Füles újra Mackóhoz fordult és mélyen a szemébe nézett:
-Na jó, húzzunk innen..most azonnal.
Ám Furkós Feri sörös zoknija meg sem közelítette azt a veszélyt, ami a sötét utcán várt rájuk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Micimackó-kicsit másképp
FanficMindannyian ismerjük A. A. Milne Micimackó című, nagy sikerű meséjét. Magam is nagy rajongója vagyok, gyerekkorom kedvenc Mackója. Viszont most helyezzük át történetünket a mi korunkba, modern stílusban....és kicsit perverz formában. :D