<3 Díj <3

69 4 3
                                    

Tessék, MrDarcyismyhusband , megcsinálooom :DD (remélem megjelöltelek) amúgy köszönöm! <3

Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat!

2. Írd ki a szabályokat!

3. Irj 10 tényt magadról!

4. Válaszolj 10 kérdésre!

5. Írj 10 kérdést!

6. Jelölj meg 10 embert!

10 tény: 

1. Imádok enni, még ha nem is látszik rajtam.

2. Micimackó a kedvenc mesefigurám. (igen, ezért írok róla:D)

3. 1 hét múlva elhagyom kedves kis házikómat és panelbe költözöm.

4. Utálom a vajas kenyeret.

5. Az igazságtalanságot még jobban.

6. Kifejlesztettem egy új tánc stílust, amit MrDarcyismyhusband "Zsuzsi-style"-nak hív.

7. Kedvenc alkoholtartalmú italom a Jager. (neeem, nem vagyok alkesz)

8. Imádom az angol nyelvet.

9. Élek-halok az állatokért.

10. Kivéve a pókokért...arachnofóbiám van. 

MrDarcyismyhusband kérdései:

1. Utálod a fangirl pillanataimat? 

-Azt nem mondanám, hogy utálom, csak néha már kicsit sok:D de nem baj, így szeretünk.

2. Meghallgatnál a kedvemért egy egész GOT7 albumot?

-Persze, de csak pár üveg sör mellett. :D

3. Mikor teszel fel új részt a művedből?

-Amint lesz időm és ihletem is, az elkövetkezendő pár hétben nagyon elveszi minden szabadidőmet a pakolás :( De remélem mihamarabb lesz új rész, már engem is nagyon érdekel, hogy mi lesz Mackóékkal!

4. Kb. hány fejezetre tervezed a könyvedet és milyen végkimenetellel? 

-Szerintem 10 fejezetnél biztos nem lesz több, nem akarom sokáig húzni a dolgokat, mert a végkimenetelre vonatkozóan nagyon vicces dolgot találtam ki :D De lehet addig átmegyek valami nagyon deep cuccba. Who knows.

5. Sorolj fel 3 énekest, akik nagy hatással voltak rád!

-Chester Bennington  - a Linkin Park énekese volt.  A hangjába szerelmes vagyok, és szerintem olyasmit tudott átadni az embereknek a zenéjével/személyiségével, ami példaértékű. Egész életemben bánni fogom, hogy nem jutottam ki az idei koncertjükre Sopronba. Nyugodj békében, Chester.

- Freddie Mercury -a Queen frontembere volt. Szüleim által rengeteget hallgattam őket, pár számuk talán fejből is megy :D (THE SHOW MUST GO ON!)

- Kylie Minogue- amikor a nők még nem magamutogatással érvényesültek. Ugyancsak szüleim, pontosabban Apukám által ismertem meg őt. Ha nem ismered, érdemes rákeresni!

6. Sorolj fel különböző műfajú zenét játszó együtteseket, akiket kedvelsz!

-Linkin Park -régen nu-metal, mostanában inkább pop-rock.

-Three Days Grace - rock.

- ABBA - pop. (még mindig imádom őket:D)

7. Tervezel a jövőben írni egy másik könyvet?

- Igen, szeretnék valami komolyabb hangvételűt is írni.

8. Mi a kedvenc színed? (lerövidítem azért:DD)

- Ha a feketét annak tartod, akkor az, ha nem, akkor a kék.

9. Csinálnál valaha a kedvemért twittert vagy IG-t?

- Lehetségeeeeees.

10. Ha választanod kéne az ideális férfi és az én barátságom között, ugye hogy engem választanál?

- Remélem nem kerül ilyenre sor soha:DD

+1. Ha tehetnéd, mit csinálnál jelen pillanatban? 

- Egy olaszországi tengerparton zabálnám a pizzát és vedelném a sört. #lifegoal 

Jelöltöm:

ItsAnna07 - nem ismerlek, de úgy láttam,hogy tetszettek neked  a Micimaci eddigi részei, szóóval..remélem megcsinálod :D

Kérdéseim: 

1. Mi a kedvenc kajád?

2. Mi fogott meg a történetemben?

3. Kutyák vagy macskák?

4. Melyik az a 3 ország  ahova mindenképp el akarsz jutni majd egyszer?

5. Mi volt életed legemlékezetesebb pillanata?

6. Van olyan ember az életedben /családodon kívül/, akiért bármit megtennél? Ha igen, ki az?
7. Sorolj fel 5 olyan dolgot, amit nem szeretsz az emberekben!

8. Sorolj fel 5 olyan dolgot, amiért hálás vagy!

9. Melyik a legeslegijesztőbb dolog, amit valaha láttál? 

10. Szeretnél-e még tőlem több művet olvasni? Ha igen, milyen műfajút?








Micimackó-kicsit másképpDonde viven las historias. Descúbrelo ahora