Minulost

120 19 23
                                    

,,Nech mě být!"zaječela modrá jednorožka ,,Já za to nemůžu,že jsem jiná než vy". ,,Ty malá chudinko, nemáš nikoho, kdo by se tě zastal. Je to tak těžké,když jsi potomek krále Sombry." řekla Maria.
,,Já nejsem potomek Sombry!"  S těmi slovy utekla. ,,Samiry počkej. " křičela za ní její sestra. ,,Samiry,  měla by jsi je ignorovat. Víš co? Měla by jsi se těšit na překvapení, které nám chce říct naše matka. Nakonec už nám zbývá jen jedna hodina." ,,Máš pravdu."

Mezitím na zámku
,, Výsosti, nezdá se mi to jako dobrý nápad,že jim chcete už v takhle mladém věku, říci o jejich minulosti."řekla nejvyšší poradkyně. ,,Sarafíno, děkuji, že se staráte.Ale myslím,že mé dcery jsou ve věku, ve kterém by se měly dozvědět celou pravdu." Najednou se dveře otevřely. ,, Mami, jsme doma a Lyra se těší na to překvapení." řekla nahlas Samiry. ,, Hej,to není pravda." ,, Už brzy vám to řeknu. Nejdřív si jděte, ale udělat úkoly." ,, Dobře mami."

Po pěti minutách
,, Dobře že jste tady. Dnes se dozvíte něco o vaší minulosti."  ,,Víte, jednou když ještě vládl král Sombra, vtrhly do zámku princezny Luna a Celestia. Když krále porazily, Luna šla na místo, kde ukryly jeho hlavu.I když věděla,že by se to sestře nelíbilo,zamilovala se do něho a přeměnila ho zpět do ponyho. Založili novou říši, kde nikdo nebyl vic nez ostatní a poníci tam spolu vycházeli. Jednoho dne se jim narodila malá princezna. Jmenovala se Ilana, která byla kupodivu alicorn. Ještě ten den ale na ně zaútočili stráže z Canterlotu pod velením Celestie. Zoufalí rodiče se báli, aby nezabili i malou Ilanu. Tak ji ukryli do dětského domova. Krále ještě ten den zabili, ale nikdo neví,co se stalo s královnou. Princeznu si z dětského domova adoptovala jedna milá rodinka z Canterlotu. To je trošku z mé minulosti."

Budu "zlá" a ukončím to. Alespoň se budete moct těšit na další kapitolu. První kapitola je do soutěže pro Mackenzie666. Doufám,že se vám líbila a napište do komentářů, co si myslíte,že se stane. Čau a dobrou noc😴

Tajemství Kde žijí příběhy. Začni objevovat