Cože?

97 12 4
                                    

,,Dobře, to je kousek tvé minulosti a co ta naše?"zeptala se Samiry. ,, Víte, říká se,že když má Sombra potomka, zdědí kousek jeho černé magie. A když jsem hodně smutná nebo naštvaná, proměním se ve zrůdu. Jednou,když jsem si o Sombrovi četla v knihovně, viděla jsem sebe v knížce jako jeho dceru. Rychle jsem ji přeměnila na jiné dítě, protože jsem nechtěla zemřít. Magii jsem skrývala celý život a s nikým jsem se moc nepřátelila. Dokud jsem nepotkala Trixie. ( její obrazek máte v obrázcích.) Užívaly jsme si spolu dlouho. Jenomže pak jsme se hrozně pohádaly a ja šla znovu do knihovny. Tam jsem listovala znovu tou knihou a jelikož měla knihovna zavírat, tu knihu jsem ukradla. Doma jsem si podle jedné knihy zkusila kouzlo přesouvání v čase. Viděla jsem celou svoji minulost a jednu věc,která mě dost zarazila. Viděla jsem mojí matku,jak utíká ke Canterlotskému dětskému domovu. Byla jsem tam já a dvě další klisničky. Začala jsem o nich hledat informace. Zjistila jsem,že mám  dvě sestry- jednu starší, která se jmenuje Diana a mladší Klára. Procestovala jsem snad celou Equestrii. Až jednoho dne jsem přišla do Poniville. Chvíli jsem sledovala dvě klisny a došla jsem k závěru,že jsou to moje sestry. A tak jsme se přestěhovaly zpět do Canterlotu na zámek. Za chvili tam vtrhla Trixie. Vypadala jinak, nepoznala jsem jí, dokud jsem si nevšimla nenávisti v jejich očí. Tehdy jsem ji porazila. Ona tehdy slíbila, že se vrátí. Když vám bylo 5 let, zjistila jsem,že jedna z vás v sobě černou magii." ,, A kdo?"zeptala se Lyra. ,,Je to ta, která má oči jako Sombra. Jsi to ty Samiry."

Je tu další kapitola!!!!! Můžete to brát trošku jako speciál za 20 follow. Děkuji moc jste úžasní. Do komentářů mi můžete zase napsat, co si myslíte,že se stane. Dobrou noc😘

PS. Takhle teď vypadá Trixie.

 Takhle teď vypadá Trixie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Tajemství Kde žijí příběhy. Začni objevovat