Maria

41 8 69
                                    

Ilana všechno Dragonlii povyprávěla. ,,Takže tě zvu k nám na zámek na týdenní přespávačku a ještě déle."řekla Samiry a kouzlem přenesla dívky před zámek. Když vstoupily do paláce Dragonlia nevěřila svým očím. Všechno bylo tak třpytivé. Ilana ji nejdřív udělala prohlídku po zámku a zastavily se u místnosti s obrazy. Dragonlia byla jak neřídící střela.Ilana se snažila Dragonlii zastavit,bylo to ale marné. Nakonec došli až k pokoji Lyry a Samiry. Samiry otevřela dveře a vstoupila dovnitř. ,,Lyro představuji ti Dragonlii, mojí kamarádku z dětství." řekla Samiry a do místnosti vstoupila Dragonlia. ,,Těší mě." řekla Dragonlia a podala si kopyto s Lyrou. ,,Dragon je tu aby nám pomohla najít amulet hvězdy." ,,Amulet hvězdy?" zeptala se Sarafina, když vstoupila do pokoje. ,,Ano, zítra máme dějepis, tak jsme se učily." snažila se najít nějakou výmluvu Lyra. ,,Dobrá, tak si jděte brzy lehnout." řekla Sarafina a odešla. ,,No, jak říkala Sarafina měly bychom si jít lehnout. Dragon zítra půjdeš s námi na školu. Pomužeš nám hledat v knihovně." řekla Samiry. ,,Dobře." řekla Dragon, ale byla v ní vidět kapka nervozity.
Ve škole
Samiry, Lyra a Dragon stály před velkou červenou budovou.
Vešli dovnitř a zamířily ke třídě.
Když vešly ostatní poníci na ně koukali, jako kdyby viděli ducha. Dragonlia z toho byla tak nervózní,že si odložila tašku a odletěla zadním vchodem na školní zahradu. Sedla si na lavičku a kochala se přírodou. Najednou ji ale něco vyrušilo. ,,Tak ty jsi Dragonlia?" zeptala se neznámá klisna. ,,Ano, to jsem a ty?" ,,Jsem Maria. Jak tak na tebe koukám jsi dračí pony. Žila jsi sama někde na nějakém opuštěném ostrově,bez rodičů asi do doby než ti bylo osmnáct a loď tě odvezla sem." Dragon na ni koukala s otevřenou pusou. ,,J-J-Jak t-t-to víš?" vykoktala ze sebe Dragon. ,,Mám své metody." ušklíbla se Maria. ,,Není divu, že žádná loď nedoplula na tvůj ostrov. Nikdo by tě nechtěl adoptovat." Dragon začaly slzet oči. Netušila, ale že je někdo sleduje.

Další kapitola je na světě. Doufám,že se líbila. Napište prosím do komentářů kdo si myslíte,že je sledoval. Omlouvám se Mackenzie666 tak trochu jsem zapomněla, že jsi tam byla. Neboj v příštích kapitolách se objevíš.😜Tuhle kapitolu věnuji TemnyDen. Sice s adopcí nekončís,ale slíbila jsem,že pro tebe něco udělám. Tak je to tu.🙂

princessScarlet12

Tajemství Kde žijí příběhy. Začni objevovat