Čtyři klisničky prohledávaly knihovnu, zda něco nenajdou o Zapovezeném lese a kde má být amulet Hvězdy.Přečetly snad každou knihu,ale nic nenašly. Když už Maria pročítala poslední knihu, ze zlosti jí vzala do magie a hodila jí plnou silou do zdi. Chvíli se nic nedělo,ale pak se začala otevírat tajná místnost. Dívky nejdřív váhaly tam jít, ale nakonec šli. Šli už deset minut. ,, Nezdá se vám, že tady chodíme v kruzích?" zeptala se Dragonlia. ,,Upřímně už jsem si taky začínala říkat." odpověděla Lyra. ,,Ale kdyby jsme chodily v kruzích, nebyl by vidět vchod kterým jsme přišly?" zeptala se Maria. ,,Něco na tom bude." přidala se Samiry. Když šli asi dalších deset minut Samiry se zastavila nad schátralým stropem chodby. Chvíli jí to nezajímalo, ale pak uviděla, že přes díru prosvítá růžové světlo. Proto vzala malý plochý šedý kamínek do magie a hodila ho do stropu. ,,Holky pozor!" zavolala Samiry. Všichni si kolem sebe udělaly ochrannou bublinu a Lyra se schovala pod křídla. Náhle sesuv ustal a na dívky zářilo růžové světlo. Všechny následovaly jasné světlo. Všichni vyletěly o patro výš. Šly po cestě a kochaly se růžovými krystaly a křišťálově modrým šumějícím vodopádem. Najednou se Lyra a Dragonlia zastavily. Samiry s Marií se otočily a Samiry se zeptala: ,, Proč najdete dál?" zeptala se Samiry. ,,Nejdete to." odpověděla Dragonlia. ,,Jak nejde? Děláte si ze nás legraci?!" zeptala se Maria.
,,Ne, opravdu nemohou projít." řekl jemný hlas. Za Samiry a Marií se objevila růžová alicornka s duhovými vlasy. ,,A vy jste kdo?" zeptala se Lyra. ,,Jmenuji se Galaxia a strážím Amulet Hvězdy." ,,Takže vy víte kde je!?" zeptala se s nadějí v hlase Lyra. ,,Ano vím." Odpověděla. ,,To je úžasné." vykřikla Samiry a Dragonlia společně. ,,A poradíte nám kudy jít?" zeptala se Maria. ,,Jestli poradím. Já vám ho i dám." řekla s klidným hlasem Galaxia. ,,Opravdu?!" vykřikly všechny štěstím. ,,Ovšem nebude to zadarmo." řekla Galaxia. ,, Ale my nemáme žádné peníze." řekla smutným hlasem Dragon.
,,Nechci peníze. Chci aby se jedna z vás obětovala." ,,No počkat, jak jako obětovat?" zeptala se Maria. ,,Jo, to se máme zabít?! krikla Lyra. ,,Proboha ne, jen chci aby tu někdo zůstal." ,,A kdo by to měl být? zeptala se Samiry. ,,No, řekněme,že vy, které jste za tou stěnou to asi nebudete. ,,Takže já nebo Samiry." řekla Maria.Je tu po dlooooooouuuuhé době další kapča. Omlouvám se,že to tak trvalo. Tipněte si kdo a proč by měl být oběť.
princessScarlet12
ČTEŠ
Tajemství
FanfictionSamiry se ve škole smějí, že pořád nemá cutie mark a kvůli jejím očím z ní mají někteří strach. Její sestra se ji zastává, ale nepomáhá to. Jednou, když přijdou domů, řekne jim jejch matka něco o jejich rodině. Co se stane? Přijmou to? Co když bude...