4. rész: Ebből mi lesz?

191 3 1
                                    

Este lénával randizok, életem szerelmével. Végre... Énekelem othon miközbe zuhanyzok...

Lezuhanyoztam, majd kicsíptem magam a randira...

Végre egy mentor nélküli nap, mivel a feladat ereggel volt. És még randim is lessz...

Elindulok a Mekibe. Léna az ajtó előt várt.
Bemehyünk ahol elbeszélgetünk evés közbe egy két dologról. Jó jel, movel azt monta hogy még negismételbé ezt a napod és reménykedik valamibe...

Hazaindulok és othon anyum vár a kajával... Mivel már ettem a Mekibe nem voltam éhes és hát el kellet magyaráznom mindent... Anya örült.
Na este van ismét és fáradtan mentem zuhanyozni. Majdnem elaludtam zuhanyzás közbe, de éget benem a gondolat, hogy lesz köztünk valami, Lénával... Bemegyek a szobámba és befekszek az ágyba... Elalszok...

Reggel, felkelek, elmegyek keresek valamit a hűtőbe aminek az ajtaján egy cetli volt. Anya hagyott üzenetet, hogy egész nap nem lesz ithon. Várom a mai feladatot. Megreggelizek es mikor bemegyek a szobámba jelez a telóm.

Crrrr

Mentor: Szia Tom, itt a 3. feladat. Írd fel egy rajzlapra a rossz tulajdonságaidat és akazd ki a szobád falára.

Tom: Hát jó ez könyű. Egy pill. és küldöm a képet.

Megcsinálom a feladatot és küldök a mentoromnak egy képet róla. Ők erre? Tippeljetek! Küldtek egy kibaszot bálnát, egy kék bálnát.

Bocs a csúnya szóért, és előre szólok, hogy imitt-amott egy két csúnya szó belekerül a történetbe. Mivel Tom aszerint viselkedik amilyen a hagulatom... Ha ideges vagyok kicsit átvált a depis srác szerepére... Remélem edig tetszik? És remélem hogy várjátok a többi részt? ☺☺☺☺

A fiú és a kék bálnaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora