6.

2.9K 47 0
                                    

.......................Aron szemszöge...............
Hát igen nagyon szeretem Emilyt de nekem kell a szex, nem tudok élni nélküle. Haza mentem letusoltam, hogy véletlenül se érezze meg rajtam más illatát. Mikor kilépten az ajton láttan a kezében a telefonomat és, hogy gyönyörű arcáról folynak a konnyek. Ekkor döbbentem rá, lebuktam meg tudott mindent. Elkeztünk veszekedni egyszer csak kirohant és egy pufanást hallotam szaladtam utánna, mikor meg láttam őt a lépcső alján egyből hívtam a mentőket. Szememből folytak a könnyek egyik követte a másikat. Az én hibám ha most elvesztem őket milett volna ha nem csalom meg akkor nem lenne ez a nagy baj tiszta vér minden és az én hibámból.
A mentők hamar kiértek és testét a hord ágyra tették , meg kérdezték mi történ és hogy van e még más amiről tudniuk kell én mondtam,hogy terhes és ikreket vár, majd szirenazva mentunk a korházba. Egyből be tolták a vizsgálóba de engem nem engedtek be. Már lassan 1órája bent van de semmit nem tudok róluk ha elvesztem őket nem tudom mi lessz az biztos hogy nem tudok Em nélkul élni nekem ő jelenti a levegőt de ezt elbasztam mert engem a farkam vezetett. Végre ki jött az orvos.
-Jó napot maga Emily hozzá tartozója.
-Igen a vőlegénye vagyok.
-Minden rendben van a karja tört el a kicsikkel is minden rendben.
-Köszönöm. Bemehetek hozza?
-Persze.
Benyizottam ő fentvolt és könnyezet majd rám pillantott és még jobban könnyezet. Oda sétáltam az ágyához.
- Em... Em légyszives beszeljük ezt meg._ mondtam.
-Nem beszelünk semmit nem érdekelsz tovább tudtam hogy csak egy gyors menetre kelletem neled csak balul sült el a dolog. Nem kellet volna hinnem neked lehet ha nemet mondok vagy mikor az elelyen megakartam volna ölni magam AKKOR KURVARA NEM EZ LENNE UGY HOGY TAKAROGYAL KI INNAN A GECIBE MERT SEMMI KÖZÖD HOZZAM._mondta mar remeget az idegtől.
-NEM KURVÁRA NEM HAGYLAK ITT TITEKET NEKEM TI JELTITEK AZ ELETET HA MOST  KILEPSZ AZ ELETEMBŐL NEKEM VÉGEM.
-Hát sajnálom előbb kellet volna fondolkozni nem?_mondta már nyugotabban.
-De igen. Figyelj  Em én SZER...._nem tudtam abba hagyni mert felkiáltott.
-ÁH.-tiszta vér a takaro minden most rohantam szolni az orvosnak megint nem engedtek be hozza fasza. Mostmár tenyleg elvesztem őket.
.......................Emily szemszöge.................
Úristen ez borzasztoan fály még a legrosszabb elensegem nekse kívánom.
- Doktorur mivan mongya hát.
-Sajnálom...._egy könycsepp gördült le az arcán majd az enyémen is.-De ez a stresszhelyzet aminek most ki vólt téve a babák elvesztéséhez vezetett.
-NEM NEM AZ NEM LEHET ÉRTI ŐKET NEM VESZÍTHETEM EL MIRT BÜNTET ISTEN ENNYIRE MI ROSSZAT TETTEM AZT HOGY 17 ÉVESEN LETTEM TERHES ISTEM EGY CAOMO MINDENKI MAR 13 ÉVESEN SZÜL EZT NEM HISZEM EL._mondtam mar zokogva.-Elk kell mennem ujj életet kezni. Doktoe ur kerem azt a sracot aki alitolag a volegenyem de mar nem mert igazabol miatta is van ez az egesz kerem ne engedje be.
-Sajnalom a történteket rendben és ha minden jolmegy a holnapi vizit után haza mehet.
-Köszönöm.
.......................A Dr szemszöge..............
Amint kiléptem az ajton a kis srác jött oda hozzam. És szepen érthetöen elküldtem a búsba nem tudom mit képzel hogy egy ilyen gyönyörű lányt hogy tud így meg bántani szívem nem lenne hozza. Jo en 23éves felyel máshogy gonolkozok meg is ertem h elutazik uj eletet kezdeni.

Titokzatos szerelem 18+Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang