ÖNEMLİ!

184 26 19
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bu bölümde yaptığım kapağı paylaşmayacağım, daha çok içimi dökeceğim ve ileride künye 2 bölümüne koyacağım bazı şartlardan bahsedeceğim.

Öncelikle ilk şikayetim, hikayenizi silmeniz. Eğer hikayenizi silecekseniz neden kapak istiyorsunuz? Hem boşa diğer insanları bekletiyorsunuz hem de emeklerim boşa gidiyor. Bir kapağa 1 veya 1 buçuk saat harcıyorum. En iyisini yapabilmek için arkadaşlarıma soruyorum sürekli değiştiriyorum sizin verdiğiniz künyeye uyabilmek için artı malzeme topluyorum. Yaptıklarımı söylemek değil amacım. Yaptığım bir kapak kullanılıyor mu diye bir bakıyorum, bakıyorum ki silinmiş! 

İşte bu nedenle 'sadece 1k okunma olan kapaklara kapak yapılacak' adlı bir kural getirmeyi düşünüyorum. Çünkü o okunma sayılı bir kitabın geleceği vardır. Ve emeklerim boşa gitmez. Arada 'sürpriz gün' yapıp 1k okunma sayısı kuralını çiğneyip ilk 5 kitaba kapak yapabilirim. Bilmiyorum, düşünüyorum bu konu hakkında. Şuan beni anlamayacağınızı tahmin ediyorum ve lütfen empati yapın. Beni saatlerimi harcadığım kapağın silinip kullanılmaması üzüyor.

Diğer bir konu ise, açıklamaya ' Kapak tasarım: Losterrr ' yazmamanız. Bu çok büyük bir sorun değil fakat 5-6 kişiye özelden hatırlatıyorum bunu. Ve yeter. Bu isteğim keyfim için değil. İnsanlar görsün ve daha çok büyüyelim daha çok insana yardım edebileyim diye. Lütfen artık unutmadan yazarsanız sevinirim. Çünkü ben özelden sürekli hatırlatmaktan bıktım.

Son olarak, sürekli 'Kapak ne zaman hazır olur?' 'Ne zaman yaparsın?' 'Acelem var, çabuk yapar mısın?' adlı sorularınız. Ben robot değilim. Benimde bir hayatım, sorunlarım var. Ve ben tüm gün boyunca bilgisayar başında oturamam. Bu hem sağlık açısından hem de sosyal açıdan sorun olur. Elimden geldiğince çabuk yapmaya çalışıyorum fakat siz böyle sorular sordukça sinirleniyorum. 


Evet, ben şikayetlerimi, sıkıntılarımı belirttim. Umarım bundan sonra daha dikkatli olursunuz. Sizi seviyorum!

Daisy Design 🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin