פחד ומגע

191 12 5
                                    

אני מכור לחיוך שלו. בטוח יותר מכל מעריצ.ה אחר.ת. ההתמכרות הזו בטוח לא בריאה בשבילי. הוא קצת כמו צ'שייר, החתול מארץ הפלאות המחייך שיכול לגרום ללב שלכם לגמגם אם הוא יופיע מולכם בפתאומיות.

למזלי ולרעתי; בלהקה שלנו לא נורא אם אנחנו מראים חיבה אחד לשני. זה אפילו נחוץ לפעמים בשביל המעריצות השונות. זה מצחיק ומפחיד לחשוב שאנחנו בובות בפס הייצור הזה שמתעסקים לנו בחיים ובמי אנחנו אוהבים או צריכים להתאהב.

בינתיים אני לא סובל מזה באמת ואסיר תודה שאני חי את החלום, אבל מדאיג אותי להרהר על העתיד שבו יש אפשרות שאהיה עם שיומין ואז מעריצות מתלהבות ועיתונאים לא יתנו לנו רגע של פרטיות. אולי יהיו מעריצות מאוכזבות... כאלה שיגלו שאין להן בטוח סיכוי וכאלה שרצו לראות אותו עם אחר. על זה בכלל כואב לחשוב.

חזרתי לרגע למציאות כששיומין עבר לידי מזיע מהריקודים שהרצנו מהבוקר. שפתיו נפתחו ונצמדו לפיאת הבקבוק וגמע את המים בשקיקה. בלעתי רוק וניסיתי לא לבהות יותר מידי.

לא משנה לי מה יחשבו. אם הוא יחזיר לי אהבה...אם יש לי בכלל סיכוי אז אני אתמודד עם כל דבר. מעניין אם אוכל להתמודד עם כל דבר אם הדבר עצמו יהיה דחייה של שיומין.

לא שמתי לב וידיי החלו לסובב קובייה הונגרית בלתי נראית. כשהאצבעות לא הצליחו לתפוס במשהו ממשי שמתי לב ושילבתי את הידיים. הגוף שלי מנסה להרגיע אותי כשהמחשבות לא עוזרות.

אני אוהב להתקרב לשיומין ולדמיין שאני יכול להתקרב עוד ועוד עד שלא יהיה לאן.

אני אוהב לדמיין שכל הנגיעות ביננו לא סתם עוד חלק מההופעה.

המוזיקה התחילה להתנגן שוב וקמתי במהירות לכיוון שממנו אני אמור להתחיל. העברתי יד על המותן של שיומין ולפי שהספיק להסתובב כבר רקדתי את התנועות המהירות, נהנה מהמבט שלו לכיווני.

יש משהו מדהים בריקוד שאתה לא חושב על כלום ובו זמנית מבטא את כל המחשבות שלך דרך הריקוד. עצמתי לשנייה את העיניים וכשפקחתי אותן אז כבר האימון הסתיים.

בגלל שאני ושיומין המבוגרים בדרך כלל נותנים לנו להתקלח לפני כולם. שיומין החזיק אגרוף באוויר, מחכה שנשחק באבן, נייר ומספריים כדי לקבוע מי יהיה הראשון. חייכתי ורמזתי לו עם ראשי שהוא יכול להתקדם. הוא חבט לי בכתף, ניגב את טיפת הזיעה הזולגת ממצחו בעזרת המפרק של היד השמאלית שלו.

"אין לי בעיה שניכנס ביחד... כולם עבדו קשה היום. חבל שיחכו הרבה זמן", אמר שיומין והתמתח.
"אני יכול להיות אחרון", מיהרתי לענות בלי להביט בו.
"אז גם אני אהיה", אמר לי בהחלטיות.
לא שמנו לב ובאקהיון נכנס למקלחת ומראה לנו את הלשון הוורדרדה שלו. כולו צוחק ובעקבותיו כל הממברים. שיומין הניף את רגלו וחבט בישבן של באקהיון הצוחק.

שיומין ולוהאן- מחשבות מתפוררותWhere stories live. Discover now