היפה שבפרחים

120 10 6
                                    

בבוקר נסענו לצילומים כשרובנו מפהקים מהשעה המוקדמת בה נאלצנו להתעורר. 

נשמעו צלילים של הבזק מצלמה אחרי שהמאפרת עזרה לי להיכנס לתוך זר פרחים ענקי- פרחים בצבע ורוד עדין עם ריח של פריחת האביב. הצלמת ביקשה לקחת נשימה ולשחרר כשהיא אומרת, וצילמה אותי נושף אוויר לאט.  

"העיניים קצת מתות... אתה יכול לנסות להיזכר במשהו נחמד שקרה לך?", שאלה הצלמת במבוכה.    
"אני מתנצל",היא נופנפה בידייה שלא הייתי צריך לתת לה קידת התנצלות על זה. ידעתי שיש לי זיכרון מיוחד ובלי ששלטתי בזה הרצתי בראשי את הטיול האופניים שהיה שבוע שעבר.  הרמתי את מבטי ובמקום הצלמת היה שיומין כשפניו צבועים באור שמש רך. גלים של חום עברו בגופי וזזתי בעדינות מול המלמה.                           "נפלא", מלמלה הצלמת עם לחיים סמוקות.                                                                                                                                                                                   *                           

כשהוא הציע לי לרכב איתו לא יכולתי שלא לסרב, במיוחד כשהוא חיכה לי עד שאני אתעורר. הוא מתעורר תמיד ראשון ואני תמיד אחרון. אני אוהב לבלות איתו,  אבל דיכאתי את ההתלהבות הקטנה שלי. ידעתי שבחר בי בגלל שנוח לנו יחד. מהרגע הראשון היה נחמד אליי והיינו קצת דומים.  שמעתי פעם שאתה מתאהב באדם שמייצג את התכונות הטובות שלך, אבל משהו בשיומין נראה לי יותר מזה. מרחתי על פניי בג'ל שאמור לשמור על הפנים שלי בלי פגמים. שיומין לידי סגר את התיק אחרי שהכניס את כל הציוד לקראת הטיול ואחר כך יישר את הבד דמוי אוזני דביבון שהיה בראש התיק השחור.                                                                                             "נצא עוד כמה דקות" אמר עם חיוך שקט.    

  שפתיי נפרדו אחת מהשנייה בעדינות והעברתי את ידי על השפה התחתונה.  

מעניין איך הייתה יכולה להיות נשיקה בינינו. אסור לי לחשוב על זה. זה רק יגרום לכאב ומבוכה מצדו אם אנסה באמת לנשק אותו.  אחריי שהג'ל התייבש לגמרי התחלתי לשים את מסיכת הפנים השחורה שלי.  שיומין נכנס ופתחתי עם הרגל את השידה שלו והוצאתי משם מסיכה אקראית.  שיומין לקח לנו זוג משקפי שמש והתקרב אליי קרוב מידי, ובו זמנית לא מספיק.      

שיומין פתאום התגלגל מצחוק והצביע על הפנים שלי. רצתי לאמבטיה וראיתי  במראה מדבקה של שפתיים עסיסיות ורודות, מוצמדת למסיכת הפנים שלי. נראיתי ממש מגוחך עם השפתיים המנופחות.                     "שכחתי ששמתי את זה", צחקק שיומין כשיצאתי עם המדבקה ביד. 

"אם אתה לא תיזהר אני עוד אדביק לך על הפנים", אמרתי באיום. אני יודע שהוא שונא כשנוגעים לו בפנים ואני מכבד את זה, כי הוא מכבד את זה שאני יכול לרצוח מישהו אם מישהו יתיישב לי על המיטה.שני פריקים בקטע של ניקיון? זוג משמיים.  

שיומין ולוהאן- מחשבות מתפוררותWhere stories live. Discover now