Κεφαλαιο 4

94 76 1
                                    

O Νικ και η Λιζ εφτασαν στο σπιτι του Mαξ, χτυπησαν την πορτα αλλα ηταν ηδη ανοιχτη. Μπηκαν μεσα προσεκτικα.

"Μαξ;" φωναξε ο Nικ. Καμια απαντηση, πηγαν στο σαλονι, ηταν κατεστραμενο, σκετο χαλι. Κοιταξαν τριγυρω, ολο το σπιτι ηταν ανω κατω

"Mαξ!" Φωναξε παλι πηγαινοντας προς την κρεβατοκαμαρα αλλα πουθενα ο Mαξ. Γυρισε για να φυγει οταν ξαφνικα ενιωσε ενα οπλο στο κεφαλι του και του παγωσε το αιμα.

"Αν κουνηθεις εισαι νεκρος."

"Μην ανησυχεις, δε θα το κανω."

"Νικ; Γαμωτο, παραλιγο να σου τιναξω τα μυαλα στον αερα."

"Μισο, τι δουλεια εχεις εδω; Γιατι εισαι ακομα στην πολη;" Ρωτησε ο Mαξ

"Χρειαζομαι μερικες προμηθειες, και τι εννοεις τι κανω ακομα στην πολη;" ρωτησε ο Νικ

"Δεν εχεις δει ειδησεις;"

"Oχι, ημουν λιγο απασχολημενος. Γιατι;"

"Ε, αγορια οσο εσεις μιλατε εγω πρεπει να τηλεφωνησω καπου. Εχεις τηλεφωνο Mαξ;" Ειπε η Λιζ

"Ναι, ποιον θα παρεις;" ρωτησε ο Μαξ

"Την αστυνομια, να τους ενημερωσω οτι υπαρχουν επιζωντες."

"Οχι περιμενε, αυτο πρεπει να το δειτε." Ειπε o Mαξ ανοιγοντας την τηλεοραση και εβαλε ειδησεις.

"Σημερα το πρωι το αστυνομικο τμημα στο κεντρο της πολης καταστραφηκε ολοσχερως. Η αστυνομια προσπαθει να εντοπισει τον Nικολας Τζοουνς, μιας και ειναι ο βασικος υποπτος. Ειναι πρωην αστυνομικος ο οποιος απολυθηκε πριν τεσσερις μηνες οταν η αστυνομια εμαθε για τις παρανομες δουλειες που εκανε στο παρελθον."  Εμφανισαν την φωτοφραφια του Nικ να φοραει στολη αστυνομικου.

"Συμφωνα με την αστυνομια ο Nικολας Τζοουνς μπηκε στο τμημα και τοποθετησε τις βομβες οι οποιες κοστισαν τις ζωες 47 αστυνομικων, βγαινει απο το τμημα κρατοντας μια συσκευη και μολις παταει το κουμπι, ολοκληρο το τμημα ανατιναζεται. Η αστυνομια υσχιριζεται οτι ολο αυτο ηταν ενα σχεδιο εκδικησης, με κυρια αιτια, την απολυση του απο το σωμα"

ΜISSION IMPOSSIBLEWhere stories live. Discover now