H Κ.Ν ειναι το ψηλοτερο κτηριο στη N.Y. Εχει μεσα εργαστηρια και στον τελευταιο οροφο η Κλερ εχει το γραφειο της και το δικο της εργαστηριο. Η S.I.S την υποπτευεται εδω και καιρο πιστευοντας οτι ανηκει στο Συνδικατο, αλλα ποτε δεν ειχαν αποδειξεις. Αλλα αποψε δεν τους ενδιεφερε αυτη. Ξερουν οτι η Κλερ κατι σχεδιαζει και θελουν να ανακαλυψουν τι.
H Λιζ, o Νικ, ο Τζον και ο Kιτ μπηκαν στο βαν. O Nικ και η Λιζ φορεσαν ρουχα της SIS και τον εξοπλισμο. Τι πρεπει να κανουν, να μπουν στο κτηριο, να ανακαλυψουν τι σχεδιαζει η Κλερ και να βγουν χωρις να τους καταλαβει κανεις. Αλλα δεν θα ειναι ευκολο γιατι η Κ.Ν εχει τους καλυτερους φυλακες. Υπαρχουν ακομα και στο παρκινκ.
O Kιτ εβγαλε το οπλο με τον γαντζο και πατησε τη σκανδαλη. Ο γατζος πιαστηκε στην οροφη και ο Kιτ σκαρφαλωσε μεχρι ενα παραθυρο, το ιδιο εκαναν και οι αλλοι. Μπηκαν σε μια μεγαλη αποθηκη. Προχωρησαν προς το ασανσερ. Ο Kιτ εβγαλε το ταμπλετ του και πηγε προς τον Nικ και την Λιζ.
"Λοιπον, εμεις ειμαστε εδω." ειπε και εδειξε μια κοκκινη κουκιδα "Και πρεπει να παμε εδω πανω."
"Λιζ, εχεις το φλασακι;" ειπε ο Τζον
"Εδω το εχω" ειπε χτυποντας απαλα το στηθος της
Ανοιξαν την πορτα και ο Kιτ κοιταξε αριστερα και μετα δεξια. Εκανε νοημα στους αλλους να τον ακολουθησουν.
Ετρεξαν στον διαδρομο και κρυφτηκαν σε εναν γωνιακο τοιχο. Ο Kιτ κοιταξε απο το πλαϊ του τοιχου και ειδε δυο φρουρους να περπατανε λιγο πιο περα. Εβγαλε το οπλο με τα αναισθητικα βελακια και τους σημαδεψε. H μικρη οθονη του οπλου εγραφε 'Δεν υπαρχει εμβελεια' . Κοιταξε κοιταξε τον Τζον και του εκανε νοημα με τα χερια του, 'Δυο φρουροι, δεν μπορω να τους πετυχω'Ο Τζον γυρισε προς την Λιζ "Μπορεις να πας εκει γρηγορα αλλα αθορυβα;"
"Μπορω" ειπε η Λιζ βαζοντας σιγαστηρα στο οπλο
"Οκ φυγε φυγε!"
Η Λιζ εβγαλε το οπλο της και τους πυροβολησε. Ο Kιτ και ο Τζον επιασαν τους φρουρους και τους εκλεισαν στο δωματιο διπλα. Εφτασαν σε εναν αλλο τοιχο. Ο Κιτ κοιταξε παλι απο τη γωνια, στα δεξια ειναι ενα ασανσερ και εξω απο αυτο στεκοντε δυο φρουροι, και στα αριστερα ειδε αλλους τρεις. Γυρισε και ειπε στον Τζον τι γινεται.
"Λοιπον, αναλαμβανω αυτους στα αριστερα και εσυ τους δεξια."
"Ναι αλλα αν δεν προλαβουμε και μας δουν; Μπορει να ειδοποιησουν κι' αλλους." Ειπε ο Kιτ ανησυχος
YOU ARE READING
ΜISSION IMPOSSIBLE
AdventureΕχει περασει ενας χρονος απο τοτε που οι αστυνομικοι Nick Jones και Lisa Brown ελυσαν μια δυσκολη υποθεση. Αυτη τη φορα θα ερθουν αντιμετωποι με μια δυσκολοτερη, μολις βγει στο φως θα εχει τρομαχτικες συνεπειες και για τους δυο. Winner on Summer Co...