Κεφαλαιο 12

87 72 5
                                    

S.I.S.....

Οι γιατροι πηραν τον Nικ για εξετασεις πριν λιγη ωρα. Ο Mαξ και ο αρχηγος πηγαν στην καφετερεια και ειπαν στους αλλους πως αν εχουν νεα να τους ενημερωσουν. Η Λιζ περιμενει μαζι με τον Kιτ και τον Τζον. Περασε μια ωρα και επιτελους ενας γιατρος ηρθε να τους ενημερωσει. "Ο Τζοουνς ειναι καλα, ειναι στο δωματιο του και ξεκουραζεται"

"Ευχαριστουμε Mαιρη. Σε ποιο δωματιο;" Ρωτησε ο Τζον

"Στο 25"

.................................

"Λιζ μπες εσυ πρωτη" ειπε ο Τζον ανοιγοντας την πορτα. H Λιζ κουνησε το κεφαλι της και μπηκε στο δωματιο. Ειδε τον Nικ ξαπλωμενο στο κρεβατι, τα ματια του κλειστα. Εκατσε στην καρεκλα διπλα στο κρεβατι και του επιασε το χερι.

"Nικ με ακους; Εισαι ασφαλης πια, ειμαι εδω" Η Λιζ σχεδον πεταχτηκε απο την καρεκλα της οταν τον ενιωσε να της σφυγγει το χερι. "Νικ!"

"Πως... παει.. ;" Της χαμογελασε και εκεινη τον αγκαλιασε. "Αου αου, ποναω"

"Συγνωμη" Χασκογελασε

"Ειμαστε στο νοσοκομειο σωστα;" ειπε και κοιταξε τριγυρω.

"Οχι ακριβως."

"Πως με βρηκατε;"

"Ειναι μεγαλη ιστορια, θα σου εξηγησω αλλη στιγμη. Τωρα ξεκουρασου." Του χαιδεψε τα μαλλια

"Α, παραλιγο να το ξεχασω, πρεπει ενημερωσω τον Ιαν οτι εισαι καλα." Σηκωθηκε απο τη καρεκλα της

"Μισο, ειναι εδω ο αρχηγος;!" Ειπε ο Nικ

"Ναι"

"Πλακα μου κανεις;" εφερε τα χερια του στο προσωπο του αναστεναζοντας

"Τι επαθες;"

"Ο Iαν δε με χωνευει, απο που και ως που να ερθει να με δει;"

"Nικ, ο αρχηγος σε συμπαθει"

"Αν με συμπαθουσε, δε θα συμφωνουσε με τον επιτροπο να με απολυσουν, θα μπορουσε να κανει κατι. Τωρα τι θελει; να μου το τρυψει στα μουτρα;"

"Σταματα τις χαζομαρες. Παω να του πω πως εισαι καλα. Α, ειναι και ο Mαξ εδω" Εφυγε.

Maξ; Ειναι και ο Maξ εδω; Ποτε εγιναν ολα αυτα; Για ποσο ημουν αναισθητος;" Σκεφτηκε

Μετα απο λιγο η πορτα χτυπησε

"Περαστε"

"Mαξ; Φιλε τι κανεις εσυ εδω;"

ΜISSION IMPOSSIBLEWhere stories live. Discover now