RUMAH
Mereka berdua memasuki rumah.
Y/n terus berlari ke arah sofa dan membaringkan badannya secara malas Dan pantas menunjukkan yang Begitu penatnya dia.
Tersenyum Jungkook melihat perbuatan y/n yang betapa gelabahnya.
"Aigoo... Kyeowo" terkeluar kata² dari Jungkook secara perlahan. Tetapi tetap dapat didengari Oleh telinga lintah Itu. Y/n ✌"Huh? Bwoya?" y/n menanyakan soalan kaepadaJungkook. Matanya menyepet melihat Jungkook.
"Huh? Tak Takde pe". Gelabah Jungkook. Fuh Nasib Dia tak Dengar.
"asal bertenggek Kat pintu tu? Sini ah" arah y/n kepada Jungkook yang sedang memerhati y/n daripada tadi wkwkwk
Sorry guys mmg my tagline "wkwkwk" OK what if kite membahasakan author dengan "miss. wkwkwk" ? OK 😂? So xdelaa awkward sgt ..."author" it's kinda bored.
Lalu Jungkook pon mengikutlaa kehendak si y/n yang daripada tadi baring. Heih Pemalas Betul muda² lagi dah cepat penat Ish ish ish.
Jungkook pon merehatkan punggungnya yang mantop Itu di sofa Kecil yg berada Di hadapan y/n. Maka mereka berdua menghadap sesama mereka.
"you ni Asl Penat semacam? Dah kalau Penat pegi naik Mandi then tido lagi Bagus ". Bebelan jungkook yang meyebabkan y/n menyepetkan matanya buat kali kedua.
"memang Suka bebel eh? Haha takpe Bebelaaa takdela aq bosan sngt Kat rumah. Ha Yela pakcik" lalu y/n pon Bergerak naik ke biliknya. Pergerakannya diperhatikan Oleh Mata Jungkook.
"haish neomu kyeopta" kata² Jungkook yg terkeluar dari mulutnya secara tiba². Tetapi di hentaknya kepala dengan tangan. Auch
"Jungkook focus... Tak kau hanye bodyguard die.. die takkan suka dengan kau" . Dia menasihatkan dirinya sendiri. Eh cakap sesorang ke kookie?.
Jungkook tinggal berseorangan ni bawah. Die Berasa bosan Sehinggala matanya terlihat sesuatu barang milik y/n. Dia tertinggal Bag tangannya.
Jungkook Mengambil bag tersebut dan Bergerak ke bilik y/n.
--------------------------------------
BILIK
Knock knock
Tiada balasan.
Knock knock knock knock
Nope takde.
Jungkook membuka pintu bilik y/n perlahan-lahan supaya tidak mengejutkan y/n.
"y/n.. You tertingg... gal...ba". Kata² Jungkook tergantung apabila melihat y/n tidur dengan nyenyak.
Jungkook Bergerak perlahan menghala ke katil y/n lalu duduk di atas katil tersebut sambil melihat wajah y/n yg...
Sungguh berseri muka anak Mr. Kim ni.. Haih Kenapalaaa you kejam sangat Kat I ni... Hina ke I... I macho Cho Cho Cho kot... Tiga kali macho tuu... Haih comel je ... Tapi ..
YOU ARE READING
My Bodyguard - J. J K
Fanficmengesahkan tentang seorg perempuan yang berkelakuan negatif dan bersifat liar yg bernama "y/n " dan juga berumur 18 tahun. tahap ke-liaran beliau sangat menguji kesabaran ayahnya sehinggakan beliau membuat keputusan untuk mengupah sesorang lelaki m...