Jungkook dan y/n sedang nyenyak tidur. Selepas beberapa minit, jungkook pun terjaga dari tidur. Dia tersenyum manis melihat y/n yg sedang tidur lena di dadanya yang sungguh menghangatkan Itu.
"jungkook?" y/n memusingkan bdannya untuk melihat Jungkook.
"good morning babygirl" Kata jungkook yg sedang mengusap rambut y/n yang tidak tersusun.
"morning daddy hikss" . Balas y/n sambil menutup mukanya kerana malu. Tahu pun malu. 🙄"daddy huh? nak sec round baby?. tanye Jungkook sambil mengenyitkan matanya. " hihihi kalau berani" gedik y/n yang mencabar jungkook. Lalu Jungkook pun menutup selimut dan menggomol y/n . Haihh nafsu nafsu.
Selepas menikmati pagi yg amat bermakna bagi dua pasangan ni, mereka siap2 untuk breakfast. Y/n berada di dapur sedang masak.
Jungkook dari ruang tahu terhidu bau yg sangat harum membawakan dirinya hingga ke dapur. Smpai mcm tu skali.Dia sedang melihat y/n masak. Jadi dia menghendap y/n dan terus memeluknya dari belakang.
"baby girl masak ape tu? ". Sambil kiss y/n di leher. " Masak your dick" . Y/n melawak. Mereka berdua bergurau gurauan di dapur Sehinggalah Makanan dihidangkan Dan mereka menikmati hidangan Itu bersama Sama.Tiba² "dingdong". loceng berbunyi. Ekk? Sape yg dtg pagi2 buta ni? .
"Annyeonghase--yo... J-jungkookie" .
Kedengaran seperti Suara perempuan."ahh eomma.. Baru balik? ". Oh rupanya eomma Jungkook. "Yelaa baru balik habistu... Ni sape? Jungkook xnak kenalkan? "
"Oh yah... Eomma ni y/n my..Yeochim"pengakuan dari jungkook. " Annyeonghaseyo ajussi" . Y/n menunduk hormat kepada Pn. Jeon .
"Oh aigoo.. yeppodaaa" . Pujian Pn. Jeon membuatkan muka y/n Merah kemerahan seperti org tgh mkn chili api. " Yaa y/n yaa .. gwenchanayo? Knp muka merah ? demam? " .
"hehehe xdelaa .." Sebelum menghabiskan ayatnya jungkook mencelah. " die malu² kambing tu eomma hahaha" perli jungkook sambil ketawa.
"kamu ni x baik ckp mcm tu die kan yeochim kamu haih". Tegurkan Pn. Jeon membuatkan jungkook terdiam. Namun y/n Menunjukkan ibu jarinya terhadap Jungkook. "Padan mukaa" ejekan dari y/n dengan perlahan tapi dpt didengari oleh jungkook.
"tunggu laaa malam ni.. I kejekan you" . Jungkook menyumbatkan makann kedalam mulutnya sambil memandang tajam terhadap y/n.
"I'll be waiting for you" jawab y/n sarcastic.
Kemudian mereka berdua keluar untuk pergi membeli belah.
Sambil mereka berpegangan tangan mereka melihat sume kedai² berhampiran.
"you.. Knp you ckp mcm tu tadi Kat eomma you? ". Y/n memandang jungkook . curious.
" ckp ape? " sambil memandang tempat lain. " Aihhh ckp yg I ni yeochim you.. bukanla ape x baik tipu eomma you... Lagi pon I bukannya yeochim you en". Y/n mendalamkan ceritanya.
"you ni baru sekarang nak ajar saya untuk x tipu parents? Sedangkan you pon tipu appa you... And fiy you are already be my yeochim full stop" .y/n terhenti dari berjalan Dan memandang jungkook. " yee I tahu ape I buat dulu tu mmg silap.. Tapi takkan you pun nak ikut? ". Jelasan y/n .
Mereka berdua memasuki satu cafe dan duduk di meja yg couple seat.
"I mana Ade tipu eomma I... mmg you dah jadi yeochim I ...so betulaaa tu... Xkan you dah lupa pasal Malam semalam ?" mereka melihat menu. Dan kata² jungkook membuat y/n menutup menu tersebut dimukanya."Shhh... You ni kalau bapak I tahu ni mati you" . Dia memberi isyarat jari Telunjuknya Menyuruh jungkook perlahankan suara.
"Asl pulak? " tanye Jungkook sambil tidak memandang y/n.
YOU ARE READING
My Bodyguard - J. J K
Fanfictionmengesahkan tentang seorg perempuan yang berkelakuan negatif dan bersifat liar yg bernama "y/n " dan juga berumur 18 tahun. tahap ke-liaran beliau sangat menguji kesabaran ayahnya sehinggakan beliau membuat keputusan untuk mengupah sesorang lelaki m...