~ PRVA KNJIGA ~
I. Part
Doma sam. Sama. Sjedim u svojoj najdražoj čupavoj fotelji, prekriženih nogu. Surfam po internetu uz pratnju lagane muzike koja dolazi iz pozadine moje sobe. Pored mene, na krevetu, leži moj mali najdraži mops. Gizmo.
Uskoro bih trebala krenuti spremat se za grad. Subota je, što znači da moje društvo i ja izlazimo u dosta poznati Neo Club ovdje u L.A-u.
* Riing-Riing *
Pogledala sam na noćni ormarić na kojemu je stajao moj mobitel. Zvala me Ashley.- Hej Ash, reci? – upitala sam ju pomalo začuđenim glasom.- Hej Zo. Dolaziš do mene u 22? Odvest će nas moj brat.- odgovorila mi je sva uzbuđena i zadihana. – Da., da naravno! – ustajući se sa stolca te prilazeći ormaru, odgovorila sam. – Okej. Vidimo se onda. – poklopila je.
Uf, sad dolazi ono najteže pitanje. Što obući? Stajala sam ispred ogromnog ormara koji je prekrivao jedan cijeli zid, a unutra je bilo svačega! Pošto mi se nije dalo baš nešto pretjerano sređivati, izvukla sam crnu, usku, suknju koja mi se sezala do koljena te je isticala moje duge i vitke noge. Također sam uzela i bijelu, čipskastu maijcu sa poludugim rukavima i običnu crnu, kožnu jaknu. Sve sam uredno položila na krevet te odlučila dodati još par sitnica. Dodala sam svoj najdraži, pomalo bakreni lančić sa sovom koji je meni jako puno značio. Par zlatnih narukvica i malu crnu torbicu sa zakovicama.
Zatim sam sjela za svoj stolić sa šminkom te prvo krenula očistit lice. Nisam htjela ništa pretjerivati pa sam samo sa malo maskare, olovke i crnog sjenila istaknula svoje tamno smeđe oči. Svoju dugu smeđu, pomalo nalik na narančastu kosu, ovaj put, odlučila sam nafrčkati. Obukla sam se i dodala malo najdražeg parfema, Black Rose iz ZARE.
Ubrzo je došlo i pola 10. Obula sam crne, dosta visoke štikle, uzela sve stvari i napisala malu porukicu '' Ne čekaj me. Pusa, Zoey. '' za mamu koju sam ostavila na šanku u kuhinji. Laganim korakom krenula sam prema Ashley. Nije mi trebalo dugo da stignem, pošto Ash živi 2-3 ulice dalje od mene. Pozvonila sam,a otvorio mi je njezin brat, Alex. – Ooo Zoey, uđi mala. Ash je gore.- dočekao me sa velikim osmjehom i gadnim zadahom iz ustiju. Odmah se moglo primjetiti da je bio pod utjecajem alkohola. Iz vana se čula glasna muzika i dernjava. Ušla sam i osmjehnula se njemu i njegovom drušvu koje je također bilo pripito i napušeno. Njih bar šestero, sjedilo je u dnevnom boravku, pijući pivo i pušeći travu. Nisam se obazirala na njih te sam odmah krenula stepenicama do Ash. Hodajući do gore čuli su se razni uzvici tipa '' Oooo. Mala, pridruži nam se. '' , '' Bit će ti jako zabavno.'' Budale. Pomislila sam. Ušla sam u Ashley-nu sobu i sjela na krevet. – Predpostavljam da si sve čula.- uzdahnula sam i pogledala ju. Bila je predivna. Na sebi je imala usku, krem haljinu bez rukava. Tamno smeđa kosa, nalik na crnu koja joj je dosezala preko ramena bila je nafrčkana. Na nogama je nosila predivne, također krem štikle. – Da, žao mi jee honey. Moji su otišli na godišnjicu braka i neće ih bit cijeli vikend. A što će Alex drugo, nego pozvat svoju ekipu, napit se i napušit.- pogledala me je svojim slatkim smeđim oćima. – Mah, nema veze. Bitno da ćemo se mi danas lijepo zabavit. – nasmješila sam se i skužila da Ash očekuje nešto od mene. – Recii, haha.- okrenula se za 360 i upitala me.- I kako izgledam? – nasmijala se. – Predivno, ko i uvijek. – Prišla je do mene i snažno me zagrlila. – Spremna?-upitala me. -Spremna. – Odgovorila sam ustajući se s kreveta. Zajedno smo sišle dolje i prišle Alexu. Dao nam je znak da ga pričekamo u autu.
Izašle smo i ušle u crni porsche. Iako se volio katkad napiti i prepustit se drogi, Alex je poprilično naporno radio. Završio je vrlo dobar i ugledan fakultet, te se vrlo dobro zaposlio. A ako se pitate koliko ima godina, baš nedavno je napunio 23 godine. A Ash i ja mlađe smo samo 6 godina, što znači da smo vragolaste sedamnaestogodišnjakinje.
Ubrzo je došao Alex, sjeo u auto te nas odvezao do Neo Cluba. Bili smo jako blizu klubu, gdje smo se Ash i ja trebale nać sa društvom kada nas je na pola puta zaustavila policija. Ash i ja pogledalo smo se prestrašenim pogledom. - Nebrinite, sve će bit uredu- rekao nam je Alex koji nas je pogledao u retrovizoru. Na licu mu se moglo vidjeti da je bio pomalo prestrašen. Baš divno, pomislila sam.
YOU ARE READING
CANCER GIRL - Croatian/Bosnian/Serbian (love story)
Teen FictionPrića o djevojci Zoey koja je, nažalost, obolila od raka nadbubrežne žljezde. Cijeli svijet joj se srušio, ali ubrzo u njezin život ulazi dečko kojega je upoznala sasvim slućajno.. Dečko koji će ju promjeniti, kojega će jako zavoljeti i koji će joj...