II.Part
Alex je izašao iz auta te je počeo razgovarati s policajcem. Bila sam poprilično prestrašena jer ako Alexa daju na testiranje bit će svačega. U autu je svirala dosta glasna muzika pa zato Ash i ja nismo mogle ništa čuti a kamoli razumijeti o čemu razgovaraju. Tih par minuta trajalo je kao nekoliko sati. Samo sam molila Boga da nas puste i Alexu progledaju kroz prste. I finally, Alex je ušao u auto te smo krenuli. - Alex, što je bilo? Kako to da su nas pustili?- znatiželjno je upitala Ash. - Hjoj Ashley, baš moraš sve znati?- odgovorio je pomalo ljutitim glasom. - Amm da. Brinem se znaš? Bar netko mora..- Alex je šutio te joj nije htio ništa odgovoriti. Mješavina ljutnje i radoznalosti kipila je iz nje. Inaće je vrlo zanimljiva kada se ljuti,a pogotovo kada nedobije ono što je tražila. U ovom slućaju odgovor na pitanje. Prekriži ruke, usmjeri pogled prema desno, malo se namršti te par sekundi šuti i razmišlja.
Uskoro smo stigli do Cluba. Već se do auta mogao osjetit ritam glasne muzike i vika ljudi. Čim smo Ash i ja izašle iz auto do nas je dotrčala Stella i čvrsto nas zagrlila. - Pa gdje ste do sada? Propustile ste Jackovo upucavanje nekom liku. Bilo je urnebesno, haha. - Stella i Jack su naši prijatelji koje smo upoznale baš u ovom klubu.Dosta su stariji od Ash i mene ali su jako zabavno društvo. Stellu smo upoznale tako što je po meni prolila crveno vino. Da stvar bude još bolja, tada sam nosila bijelu haljinu. Bila je subota te je tada ona radila kao konobarica u Neo Clubu. Inaće radi samo subotom i nedjeljom pa si tako zarađuje za faks. I tako mic po mic smo postale jako dobre i nerazdvojne. A Jack, Jack je njezin mlađi brat. I da, Bi je. - Mah, znaš mene i Zoey. Trebalo nam je sto godina da se sredimo.- odgovorila je Ashley.
Laganim korakom krenule smo do ulaznih vrata. Usput nam se pridružio i Jack. Kad smo ušle unutra cijeli podij je bio popunjen ljudima. Čula se glasna muzika i glasno pjevanje. Svi su partijali kao da im je ovo zadnji dan u životu. E sad je samo trebalo nać prazan stol. No, u tom trenutku pustili su Ashleynu i moju najdražu pjesmu. Hey Brother od Aviciia. Pjesma je vrh! Gurnule smo sve svoje stvari Jacku i rekle mu da nađe neki stol i pridruži nam se. Iako je bio dosta pijan, toliko zbunjeno je samo stajao gledao u nas. Ash i ja potrčale smo prema sredini podija te počele plesati. Skakale smo, pjevale, gurale ljude koji su bili oko nas i predobro se zabavljale! Ubrzo nam se pridružio i Jack. - I jesi uspio naći stol?- vićući sam ga upitala. - Da. Jedva! .- plešući rukama prema gore, odgovorio mi je.
U tom trenutku ništa mi više nije bilo važno, samo da sam tu sa Ashley. Sve moje obaveze su nekako samo odletjele od mene.Zaboravila sam na sve nebitne stvari. Na sve ono što me ljutilo i frustriralo. Više se nisam osječala jadno, izmoreno. Bila sam puna energije i samo sam htjela plesati. Dugo. Osjećala sam se slobodno poput neke ptice koja je izašla iz kaveza. No, znam da kada se sutra probudim sve će se to vratiti. Sve će opet biti isto kao i jućer.
- A gdje je Stella nestala? Zar nam se neželi pridružiti?- upitala je Ash. - Mah, mora raditi. - samo je slegnuo ramenima i povukao Ash prema sebi te je zavrtio. Ona mu se samo nasmijala onim svoji predivnim osmjehom. Plesali su zajedno. Ja sam zatvorila svoje oči te se prepustila plesu i muzici. Odletjela sam u svoj mali zamišljeni svijet. Svijet gdje je sve predivno, divno, bajno. Gdje svakog boli briga i samo uživa u životu. Zatim sam osjetila nećije ruke na mojim bedrima. Poćele su se lagano približavati prema mom trbuhu, ali opet, nisu se spojile nego su se ipak vratile na moja bedra. Zatim mi je netko maknuo kosu desnog ramena te spustio svoju glavu na moje rame. Sve se to odvijalo iza mojih leđa. Otvorila sam oči jer sam se pomalo prepala, no nisam se htjela okretati. Iskreno nisam imala pojma tko bi to mogao biti, ali znala sam da je neki drag i simpa dečko. Jednostavno sam znala. ponovno sam zatvorila oči i prepustila se. Prepustila plesu. Mogla sam osjetiti onaj fini, strastveni muški miris. Mmm.
Pjesma je završila te je poćela neka laganija. Napokon sam se odlučila okrenuti. Sada su njegove ruke bile na mojim bokovima, ali smo ovaj put bili okrenuti jedan prema drugome. Gledali smo se oči u oči. Imao je predivne smeđe oči koje su se užasno isticale. Zapravo sam bila iznenađena koliko je bio zgodan. Imao je predivan osmjeh, kojega mi je pokazao čim sam se okrenula. Bekemicu mu je isticala smeđa kosa. Stavila sam svoje ruke oko njegovog vrata te se prepustila plesu. - Hej. - dodala sam sa velikim osmjehom. - Hej.- uzvratio mi je. Opet mi je pokazao svoj predivni osmjeh. Pošto smo bili tjelo uz tjelo moglo se primjetiti da drži do svog tjela. Mogla sam osjetiti njegove mišiće. Kako smo se u ritmu plesa lagano okretali u pozadini sam mogla vidjeti Jacka i Ashley kako stoje na mjestu i doslovno, bulje u mene. - Ja sam Tyler. - dodao je. - Zoey. Drago mi je. - uzvratila sam mu samouvjereno.
Plesali smo tako sve dok pjesma nije završila. U glavi mi se vrtilo tisuću pitanja kojih sam ga htjela pitati. Razišli smo se svatko svojim putem. On je otišao za šank do svojih dečkiju a ja sam pratila Jacka koji me je vodio do našeg stola. Odpratili smo se velikim osmjehom. Uskoro je do nas došla i Stella noseći nam naše uobićajeno piće. - Zoey? Šta je ovo bilo?- upitala me iznenađujuće, držeći tacnu u rukama. - Da i mi bi smo te to isto htjeli upitati?- pokazivajući na sebe i Jacka upitala me Ash.- Haha, nemam pojma. Samo se pojavio dok sam plesala. - sa velikim osmjehom sam im odgovorila. - I dobro ajde sve nam ispričaj što ste pričali, kako se zove? - dobacila mi je Stella. - Zove se Tyler. - svi su buljili u mene kao da sam pala s marsa. - I ništa.- nasmijala sam se. - Samo to ste pričali?- s podignutom jednom obrvom, i jezikom do poda rekla je Ash. - Dap. Samo to. - gucnula sam malo soka. Dok su oni tako buljili u mene, narednih 3 sata neki lik je dobacio Stelli. - Hej, oni dečki za šankom žele naručit. Jesam li rekao da paziš na goste?- predpostavljam da je to bio šef. Mrmljajući nešto sebi u bradu otišla je za šank.
* STELLA MIND *
- Recite dečki.- govoreći to skužila sam da je u ovoj grupici bio i onaj dečko koji je plesao sa Zoey. Svi su naručili pivo te sam se pomakla malo u stranu kako bi sve to zapisala i naplatila. Bila sam dovoljno daleko da sam i dalje uspjevala čuti što govore. - Samo da je još uspiješ zbarit i uhvatit za dupe i onda dobivaš okladu. - dodao je neki lik koji mu je sjedio s desna te ga lupio po leđima. - Haha da. - nasmijo se i dodao mu pomalo zastajući, razmišljajući. Nemogu dopustiti da joj se to dogodi pa da ispadne budala pred svima. Moram joj to reći.
YOU ARE READING
CANCER GIRL - Croatian/Bosnian/Serbian (love story)
Teen FictionPrića o djevojci Zoey koja je, nažalost, obolila od raka nadbubrežne žljezde. Cijeli svijet joj se srušio, ali ubrzo u njezin život ulazi dečko kojega je upoznala sasvim slućajno.. Dečko koji će ju promjeniti, kojega će jako zavoljeti i koji će joj...