Issız sokaklardan geçince inleme sesleriyle adımlarımı durdurmuştum.
Ne oluyordu orda!!
Tekrardan inleme sesi ve çığlık sesiyle vücudum zangır zangır titriyordu.İç sesim kaçmamı söylerken merakım dahada artınca seslerin olduğu yoldan gitmeye başlamıştım.Adımlarımı dikkat ederek yürürken,o tekrardan çığlık sesiyle kalbim hızlanmaya başlamıştı.Her adımımda sesler yakınlaşıyordu.Önüme çıkan iki sokağa baktığımda sağ taraftan gelen çığlık sesiyle,yönümü sağa çevirip duvara ellerimi sürterek korkuyla ilerlerken ilerde arkası dönük bir adam ve elleri,ayakları ve ağzı bantlanmış yüzü her tarafı kan olmuş,kollarında ise kesikler.Ellerim deli gibi titrerken bir anda gözüm kararınca yere doğru duvara sürtünerek düşmüştüm.Ses yapmamama sevinirken, yüzü gözükmeyen adamın silah çıkartması ile anında tekrardan korkum artmıştı.sandalyeye bağlı adam çırpınırken o arkası dönük adam anında vurmuştu.O ses ile kulaklarım uğuldamış,gözlerimden tek tek yaş düşmüştü.
Adım atacak halim bile kalmamıştı korku yüzünden, ama gitmem gerekti!!beni görürse kötü şeyler olabilirdi.Kendimi zorlayarak ses etmeden kalkıp arkama bakmadan gidiyordum.Ama ensemden tutulan o soğuk ellerle durmak zorunda kalmıştım.İçimden sayısızca dua edip yavaşça arkama döndüğümde...
Kesit bölümüdür.
Mafyakral...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Yeniden Başlıyor 1
Teen FictionSilah sesiyle yerimden sıçrayıp,hızlıca ordan ayrılmak üzereydim ama ensemden tutulan o soğuk eller beni durdurana kadar...