-Anne git basimdan ilk derse girsem nolur girmesem nolur belkide okula gitmemem için haftaya görsel ile başlamayı düşünmüşler ha ne dersin?
-hana saçma sapan konuşma ve kalk senin yüzünden işe gidemiyorum
-benimle ne alakası var ya işte kapı!
-seni burda bırakırsam en son uyumaktan bilinçsizleşip ölmüş halini falan buluruz artık.
-anne ben bile bu kadar saçmalamıyorum ya yıllar oldu ama beni uyandırırken işkence eden sesin hiç değişmemiş maşAllah aynı duruyo. Niye bağırıyosun of!
-hanaaaaa..
Evet annemin yanında koredeyim annemi ve burayı gerçekten özlemişim.(cırlamasını değil) Havasını,ortaokul arkadaşlarımı,evimi,mahallemi. Lisede babamın yanına gitmiştim ve iki sene istanbul 'da iyi bi okula gittim ama yinede sorunlarım vardı ve babam şu yaşımda bile benimle başa çıkamadı aslında kötü nir evlat değilim ama.. neyse boşverin sonuç olarak işte yine burdayım :)
Yeni bir okula gideceğim için heyecanlıydım buraya tekrar alışabilecekmiydim.
Bu gibi pek çok soruyla banyoya ilerledim. Yüzüme soğuk suyu iyice çarptıktan sonra kurulayıp, üniformalarıma doğru sevgi dolu bir bakış attım. O kadar tatlı ve güzellerdiki ^^
Hana 'nın okul forması💙
🍃[30dk]
Üniformamı giyip saçlarımı açtım kulaklığımıda taktım artık kimseyi duymuyorum ohh çok rahat.
Kapının önüne çıktım bi baktımki ileride benim okulumun servis gidiyo.son hız kendimi paralayaraktan koştum arkasından, iki saniye sonrasında bacağımda bi yanma hissetmemle kafamı aşağı eğdim ve sonuç : yere düşmüşüm, dizim kaniyo,formama nazar değdi,ve tabiki yetişemedim.pis şerefsiz ya.ilk günden nasıl hemen gider bari kornaya bassaydı belki duyardım..
Bi güç bulup kalktıktan sonra yavaş yavaş yürüdüm , yürüdüm ,yürüdüm artık mecalim kalmadığında kendimi okulun önünde buldum. Bahçeden içeri girdim. Burası gerçekten devasaydı her spor dalı için ayrı bölgeler vardı.potalar bekleyin beni.
🍃🍃🍃
Sınıfımı buldum ve ikinci derse girmek üzere olduklarını farkettim. Ama sıraların hepsi doluydu yeni öğrenci geleceğini bilmiyorlarmıydı. Mana veremediğim bi şekilde bana tuhaf gözlerle bakarlarken arkadan gelen uzun boylu ve hakkını vermek lazım yakışıklılık abidesi birisi bana yaklaştı
-jin
Oo nakil niye bu kadar geciktin gözümüz yollarda kaldıİltifatlarımı geri alıyorum.çok kaba bi de salak salak sırıtıyo.
Adım nakil değil "hana"
Merhaba gençler ! Bu benim ilk kitabım destek olursanız güzel bölümler gelecek.ilk bölüm olduğu için biraz kısa ama bu tanışma çok önemli değildi ilerleyen zamanlarda çok olay olacak çoook..
Yorum yaparsınız dime 💗
~Ponni