✴2✴

30 4 2
                                    

Adım nakil değil "hana"

Bu ne kadar uyuz bi şeydi ya pis sapık niye beni bekliyosa sanki.

Jin
Sınıf listesinde görmüştüm söylemene gerek yoktu.

koridorda sürekli salak salak gülerek bana bakıyolardı sanırım yedi kişilerdi hele şu ayı oynuyomuş gibi toplanan okul beni iyice sinir etmişti.

-iyi aferin sana.

Dedikten sonra havalı bi şekilde sınıfa girdim. Daha sonra zil çaldi ve hocanın topuklu ayakkabı tıkırtısı duyuldu.

Öğretmen lee
Noluyo burda zili duymadınız mı herkes sınıflarına !

Ben hocayı beklerken çantamı sırama koyamadım. Hani yoktu falan ya benden sonra yedi deli arkasındanda sınıf ve hoca girdi ders biyolojiydi .

Öğretmen lee
Sen yeni öğrenci olmalısım bize kendini tanıt .

Ben
Adım hana .

...

Öğretmen lee
Bu kadar mı?

Ben
Evet, bilmeyenler vardı.

Öğretmen lee
Peki, yerine geçebilirsin o zaman.

Tam ağzımı açmıştımki orta sıralarda oturan tipinden umursamazlık akan çekici ve eh benim gibi güzel bi kız ayağa kalktı.

Gri Na
Hocam arkadakiler sabah  onun sırasını kazandairesine attılar .

Herkes ağzı açık bi şekilde ona bakarken pek korkmuşa benzemiyordu jin arkadan sen artık cidden ölüsün bakışları atarken sınıftaki sessizliği hocanın konuşması böldü.

Öğretmen lee
Böyle bi saçmalığı neden yaptınız bilmiyorum. Teneffüste arkadaşınızın sırasını yerine koyup derhal yanıma gelin.

Bu salaklar niye benim sıramı alıyo sıram olmadığında artık bu okula gelemeyeceğimi falanmı düşündüler acaba. Umarım bana bulaşmaya kalkmazlar pek kârlı çıkamayacaklarını bilmeleri gerekir. Tiplerinin biraz iyi ve sayılarının fazla olması onları dövemeyeceğim anlamına gelmiyo annem ve babamın ayrı olduğu çocukluk dönemlerimde kendimi spora vermiştim hatta övünmek gibi olmasın profosyonel kick bokscuyum bile diyebilirim aynı zamanda basketbol turnavalarında takımca derecelerimiz vardı. ne zaman içim sıkılsa kendimi parka akıtıp atış yapardım.sonuç olarak kendimi savunmayı iyi bilirim.

🍃🍃🍃🍃🍃

Ders bitimi sıramı getirip yerine koymuşlardı ve gri na ' nın arkasında oturuyodum bu yiğit kızı tanımak isterdim cesur kızları severim şu manyakların tiplerinden serserilik ve şerefsizlik akmasaydı bu kadar övmezdim ama her okulda var bunlardan öyle değilmi? yanıma hemen yaver bulmam lazım yanlız kalamam 1. Aday = gri na

ben böyle saçma sapan hayal alemlerine akarken kafamı kaldırdığımda sınıfta kimsenin olmadığını farkettim ben ne zaman uyumuştum?sınıftan dışarı çıktığımda yemek molasında olduğumuzu farkettim cidden karnım acıkmıştı. Yemekhaneye inip kendime yemek aldım boş gördüğüm bi masaya oturdum ve kafamı yemeğe gömdüm. Sanırım o kadar zarif yiyodumki yanımda gri na nın başına toplanmış yediliyi görmemişim. Onu tehtit ediyormuş gibiydiler bu kızla ne alıp veremedikleri vardı. Biraz kulak misafiri olsam ne zarar gelebilirdiki

Jimin
Kendine mukayet olsan iyi edersin gri na ,işleri bulandırma.

Gri na
Seni uyarılarını dikkate alacak kadar umursamıyorum. Hemde masum birini sıkıştırıp onunla oynamanızada izin vermeyeceğim.  Bana yaptığınız gibi.

Bi an duraksayıp cevap verdi.

Jimin
Sen bilirsin ama sonradan yine pişman olacaksın.

Jimin denen çocuk sinirli bi şekilde arkasındakilerle gittikten sonra gri na yemeğini alıp çöpe atarak oradan uzaklaştı. Benim gelecekteki kankamı nasıl sıkıştırılar bunlar ya .

Ortada bi şeyler dönüyo belli ama benimle uğraşmanıza izin vermeyeceğim.

Vuhuu acaba hana nın aklında neler var ileride olaylar iyice heyecanlı olmaya başlayacak yorum yaparsanız çok mutlu olurum bu arada hana yeni geldiği için bu yedilinin falan adlarını bilmiyo yani sonradan öğrenecek.

~ponnie

Scabby ⭐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin