✴3✴

28 3 1
                                    

Okulum günden güne dahada eğlenceli olmaya başlarken ben tüm beyin nöronlarımı kullanaraktan kendilerine isim bile bulmuş olan bts in benimle ne derdi olabileceğini düşünüyodum. Gri na yı yemekhanede sıkıştırdıkları günün ardından gri na okulu bu hafta boyunca aksattı. Şuan tatil, pazartesi mutlaka onunla konuşmalıyım.

🍃🍃🍃

Bugün ilk defa fazla erken kalkmıştım. Ders saatinede baya vardı bende hazır temiz havada gidip biraz parkta spor yapayım dinç oluyım diyerekten üstüme salaş bir şeyler giyip kendimi dışarı attım.

Parka geldiğimde ileride grina nın  deliksiz koştuğunu gördüm. Sanırım şu konuşma işini erkene alsak fena olmazdı.tempolu bi şekilde koşarak ikinci turda ona yetiştim ve hemen yanına nefes nesfese geldim.

-günaydın gri na, hep spor yapar mısın?

-sana güvenebilirmiyim?

-efendim?

-ağzımı aramaya geldiğini biliyorum,rahat ol sana herşeyi anlatıcam.

VAY ANASINI!

-pekala nerden başlamak istersen başla.

-senin merak ettiğin bts neden benimle uğraşıyo.  Aslında herşey senin okula naklin alınmadan önceydi yani buraya ilk geldiğinde yaşadığın ufak bi olayı hatırlıyo musun ben ne olduğunu bilmiyorum ama onlara önceden rastlamış olman gerek ve peşini bırakmıyolar ne yanlışın olmuşta senden intikam almak istesinler. İyi düşün.

Uçaktan indiğimdegördüğüm maskeli çokcuklar bts olamaz dime?!

[Hana'nın koreye geldiği gün,havaalanı]🍃

Uçaktan indim ve etrafıma bakınmya başladım. Havasını bile özlemiştim korenin, annem arabayla beni almaya gelicekti ama ortalıklarda gözükmüyodu. Bi an tuvaletimin geldiğini hissettim ve koca bavulumla etrafta deli gibi koşmaya başladım. Tuvalet resmini gördüğüm ilk yere girdim hararetle biraz fazla içerideydim sanırım ve gördüğüm manzara ile avazım çıktığı kadar bağırarak koşmaya başladım. Burası erkekler tuvaletiydi ve ağzı gözü kapalı şapkalı 6,7 çocuktan bi tanesi tuvaletini yapıyodu 😲

 Burası erkekler tuvaletiydi ve ağzı gözü kapalı şapkalı 6,7 çocuktan bi tanesi tuvaletini yapıyodu 😲

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu şekilde jin i düşünebilirsiniz😂)

şuan kendimde değildim. Yanlışlıkla sadece arkadan görmüştüm ama o kim bilir nasıl düşünüyodur. Rezil oldum tabi bide şaşkınlık esnasında beklenmiş o üç saniye.. ya beni polise şikayet ederlerse ya robot resmimi çizdirip beni tutuklatırlarsa. Bi dakika ben şuan ne düşünüyorum.(sonunda hahsj)

kendine gel hana,sanki adam öldürdün nolucak en fazla korenin başka bi yerinde karşılaşırsınız sen onu tanıyamasanda ruhen dünyanın çekirdeğine yolculuğa çıkarsın.

Beynimi orda bırakıp adeta uçtum. Dışarı çıktığımda annemi arabasının yanında beklerken gördüm. Biraz çökmüş görünsede hâlâ o havalı görüntüsü hiç gitmemiş onunla istediğim kadar övünebilirim sanırım. Hemen ona sarıldım cidden çok özlemiştim.

Annesi(go choi hye)

-çok büyümüşsün,ne kadar güzelleşmişsin meleğim benim.

-eh, senin kadar olmsada.nasıl her zaman genç gözükebilirsin.kim kimin kızı belli değil canım.

Annem gülüp bana tekrar sarıldı ve ben arkamı süzdükten sonra şapkamı iyice aşağı indirip arabaya bindim.

[Şuan]

gri na benim bi o tarafa bi bu tarafa kaymış yüzümr şaşkınlıkla bakarken gözlerimi ona sabitledim.

Gri na

-korkunç gözüküyosun,bi şey mi hatırladın? Umarım fazla kötü değildir ha'

-fazla kötü değil aslında.

-iyi bari bi an-

-çok fazla kötü ağağğağaa ben onun yüzüne nasıl bakıcam daha benimle uğraşmış bile sayılmaz. Koca bi dönem bir sene napıcam. Ya beni bodrum kata kilitleyip havasızlıktan öldürürse! Bittim ben.

Gri na 

-hana, sakin ol önce bana hızlıca anlatda sana yardım ediyim.

          🍃

Gri na

-Pekala,bu bitaz kötü. Sanırım tavsiye vermem gerekirse KENDİNE DİKKAT ET !!

Hadi yorum yapın💖

~ponnie

Scabby ⭐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin