Hudba

22 1 0
                                    

Bylo mi 5 let. Když mi matka zemřela před očima. Nechápala jsem a teď si někdy přeji a bych stále nechápala. Tahle chvíle mi změnila celý život. Otec přijel o chvíli později.  Dokonalé načasování jako vždy. Můj otec nevipadal na to že by ho smrt matky nějak zasáhla.  Jak jsem o pár let později zjistila měl milenku. Nikdy není nezadaný. Vždy má nějakou tu zlatokopku po boku. V Japonsku jsem zůstala je do osmi let. Pak jsme se přestěhovali do Londýna. Otec pracuje jako manažer popových hvězd. Proto mě nutil hrát na housle a piáno. A když zjistil že mám "zlato v hrdle" tak začal doufat že se stanu jedničkou v popu. Ale na to jsem nemyslela. Začala jsem se zajímat o historii a studium jazyků. Už jako dítě jsem byla vyspělá a vážná. Za ty dva roky co jsem strávila v Londýně jsem mluvila plyně anglicky a japonsky a německy. Po pobytu v Anglii jsme se přestěhovali do Paříže tam jsem strávila další dva roky. Zase jsem se naučila mluvit plyně francouzky a začala jsem se učit rusky a španělsky. Další stěhování a další jazyk na naučení. Tentokrát jsem se ocitla v hlavním městě Švédska. Tam jsem žila až do svých 14 let. Potom jsem se s otcem přestěhovala do USA. Přesněji do New Yorku.

Asi v tuto dobu jsem začala hrát na elektrickou kytaru. A také jsem začala být Emo. Ale nikdy jsem se neřezala. Život mi dal dost jizev na duši nepořebuju další na těle. Ale když se něco líbilo mě otci se to nelíbilo.  Chtěl ze mě mít princeznu. Ale to sem nebyla já. Naštěstí mě stím neotravuje často protože má moc práce.

Ale když měl čas tak ho trávil hlavně s jeho zlatokopkama.

A pak v mých 15 jsem se dozvěděla že s děvkou co podváděl matku má dítě. Jen o dva roky starší. 

Je opak mě. Je vysoká, má blonďaté vlasy a je umnělá.  Tím myslím všechny ty plastické operace. Úplná Kardashian. Je to topmodelka a princezna.  Nosí růžový šaty a když se neoblíká jako princezna tak má na sobě míň oblečení než všechny kurvy v celím New Yorku dohromady.  Ale otec si myslí že je perfektní a dokonalý příklad.

Já jsem malá.  Jsem napůl Japonka a Američanka. Mám rudé vlasy po otci ale ten si je asi před 10 lety přebarvil na hnědo. Mám hodně asijský obličej až na oči. Ty mám velké a zářivě modré. Lidé říkají že i když neznají mé jméno pamatují si mé oči.

A stále nechápu jak to že otec a princezna dokázali tak dlouho zůstat na jednom místě. Ale s tímto nepočítám kolik domů a bytů otec vlastní po celím New Yorku.  Já jsem si vyprosila že smím. Zůstat v bytě s výhledem na Central park. Jsem tu 90% času sama. A mě to nevadí. Otec s princeznou bydlí někde jinde.   

My happy, dark solo.Kde žijí příběhy. Začni objevovat