Sice je to dlouho a jsem daleko od místa kde mou matku zavraždili ,ale někdy se celou noc nevyspím protože se mi ta scéna přehrává znova a znova. V těchto myšlenkách mě vyrušilo hlasité vzdychy. Mé sestry. Měla jsem toho dost. Tenhle týden mě otec donutil abych si před jeho zponzory hrála na naštasnou dívku v štasné rodince. Pak mě nechá být. Ale tohle bylo moc převlíkla jsem se do černých džínů a černého tílka. Vzala jsem si moji koženou bundu a vyrazila do práce. Jsem hecker a pracuji v podzemním komplexu. Tento komplex je pro lidi jako já přímo ztvořený. Máme tam byty a práci. Komplex je protáhnutej pod celím městem mohli jsme se tak přemystovat rychleji. Poklopi jsou zabezpečené a na heslo. A pak je ještě aplikace ve které jsou všechny informace. Dostala jsem se konečně do svého bytu.
Můj byt je malý ale útulný. Manželská postel je hned vedle stolu s počítačem. Hned vedle stolu jsou dveře do koupelny. A na druhé straně pokoje je malá ale dobře vybavená kuchyně.
Položila jsem si svoje tašky a bass kytaru. A padla jsem na postele. A pak nějakej čůrák začal bušit na dveře. Ten někdo začal řvát že mám možnost pracovat a jestli půjdu. A šla jsem. Potřebuju se něčím zabavit.
______________________________________
Tak další kapitola konečně vydaná hrozně se omlouvám že jsem nevydávala ale teď budu mít víc času a budu vydávat častěji.