On

14 0 0
                                    

Šla jsem za tím chlapem až na místo setkání než jsem tam vstoupila nasadila jsem si svou masku. Lidi jako já nosíme masky aby nás nebylo poznat. Pak jsem otevřela dveře a vstoupila do budovy.  Byl to starej, zavřenej děcák. Znala jsem jednu holku co tady bydlela ale ta už je mrtvá. Jeden psychopat si tuhle budovu vybral a VŠECHNO a VŠECHNY ZABIL.

Její jméno bylo Diana. Každý rok v den 4. června chodím k jejímu hrobu a vyčistím ho a zapálím svíčky. A položím kytici lilií na její hrob. Starám se oní takhle protože nemá nikoho jiného a také protože to byla má první opravdová kamarádka. Nikdy na ní a na její zářiví úsměv nezapomenu. 

Šla jsem kam my spojka ( ten chlap co mě jsem přived) řekla. V rohu toho pokoje stál kluk. Vysokej a hubenej. Měl na sobě černý úzký kalhoty a černou mikinu s kapucí.  Nešlo mu vidět do obličeje.

,,Echo ???"

(Poznámka autora - Echo je její jméno pod kterým hekuje)

,,Co chceš ???"

Vytáhnul telefon ze své kapsy. A podal mi ho.

,, Někdo se mi snaží dostat do telefonu. Chci o něm vědět všechno co zvládneš zjistit. Zaplatím ti 1000 dolarů."

Tohle začíná dobře. Není blbej a nesnaží se získat víc informací o mě a tuhle práci je stručný a dobře platí.

,, Přijímám pokuď chceš vědět všechno budu si ho muset nechat a odnést na základnu."

,,Klidně, zítra ve stejný čas ???"

,, Domluveno"

My happy, dark solo.Kde žijí příběhy. Začni objevovat