0

678 38 24
                                    


***

Yeni bir arkadaşınız geldi.Kendisi okulumuza çinden transfer olmuş.  
*
-Burası benim yerim!
-Artık değil.
*
"O aptaldan nefret ediyorum!"-Kim Jennie

Onlarınki sıradan bir yer kavgasıyla başladı...Klasik bir söz vardır,"En büyük aşklar nefretle başlar."Bu ikili bu söze tam olarak uyuyor.

***

Müzik sınıfına hoş geldiniz...Siz ikiniz arkadaki boş sıraya oturun.
*
-

Kapıyı çalmadan içeri girmemelisin.

-Sesin...Inanılmaz.
*
"Hayatımda duyduğum en benzersiz sese sahip."-Park Chae Young

Onların hikayesi bir müzik sınıfında başladı.Ikiside benzersiz seslere sahip.Onlar için uygun bir söz hmm... Buldum, "Birbirleri için yaratılmışlar."

***

Parktan dışarı çıkma babacığım.Başına bir şey gelir.
*
-Ağlama.
-Beni öpersen ağlamam.
*
"Ona kalbimi açtım, o gitti."-Kim Jisoo

İki tane küçük kalp düşünün ve o iki kalbe sahip iki küçük beden.Onların hikayesi çocukluk hatıraları defterinin tozlu sayfaların karışmış.Onların olayı, "Dönerse senindir,dönmezse hiç senin olmamıştır."

***

Hadi bugün lunaparka gidelim,hepimiz!
*
-Korkarsan bana sarılabilirsin.
-Ahh kalsın.
*
"Kalbimin üzerinde tepiniyorlarmış gibi hissetmem normal mi?"-Lalisa Manoban

Onlar bir arkadaş grubunda birbirinden hoşlanan iki genç.Bu kişilerin sürekli söylediği bir söz vardı,Neydi o?"Sadece arkadaşız."

***

Merhabalar!!!Biraz hikaye hakkında bilgi sahibi olursanız çiftleri seçmek daha kolay olur diye düşündüm ve böyle bir bölüm yayınlamaya karar verdim.Fark ettiğiniz üzere seçeceğiniz her iki üyede kurguya uyuyor.Bu yüzden gönül rahatlığıyla seçebilirsiniz.:D

Son olarak bir bilgilendirme yapıyım.Hikayede Jennie ve Jisoo kuzenler.Rose ve Lisa ile lise 2'den beri arkadaşlar.Şuan üniversite'de hazırlığı saymazsak 1. Yılları.

Kai-Xiumin:Lise 4'te kızların arasına katılan, (birbirleri dışında) en yakın arkadaşları.
Chen-D.O:Rose'nin muzik sınıfında sıra arkadaşı.
Suho-Baekhyun:Jisoo'nun çocukluk aşkı.
Lay-Kris:Jennie ile problem yaşayan transfer öğrenci.

Sonradan eklenen Not;
Lise değilde üniversite'ye gitmelerinin daha doğru olacağını düşündüğüm için değiştirdim.

Üniversiteler hakkında pek bir bilgim yok fakat kızların gittiği okuldan biraz bahsedeyim.
Bir çeşit sanat okulu gibi bir şey orası.Normal derslerin yanında resim,dans,müzik gibi istediğin dalda dersler alabiliyorsun.Seni iyi olduğun şeye göre yönlendiriyolar.

Lisa  özellikle dans bölümünde,Rose müzik,Jennie hem dans hem müzik,Jisoo ise bunlar pek ilgili değil en yakın arkadaşları bu okula gelmek istediği için burayı tercih etti fakat müziğe daha doğrusu enstrümanlara karşı daha bir yatkınlığı var.

Ilk bölümü yazmaya yavaştan başladım.Ama henüz karakterler belli değil.Kimle kimin olmasını istiyorsanız fikirlerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın.Yazmak için sabırsızlanıyorum.. ㅋㅋㅋ

Seviliyorsunuz.❤

คмσяє |~εхo-вlαcĸpιɴĸ ғαɴғιc. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin