[Hatalarım varsa mazur görün>.< Keyifli okumalar~❤]Bugün ne kadar da yavaş geçiyordu öyle.O dersten bu derse... Kızları bile doğru düzgün göremedim.Şimdi de onlardan ayrı dersim olan müzik sınıfına gidiyordum zaten.Nasıl geçicekti tek başıma koskoca bir yıl hiç bilmesemde Jongdae'nin olması içimi biraz da olsa rahatlatıyordu.
Müzik sınıfının önüne geldiğimde derin bir nefes alarak içeri girdim. Öğrencilerin neredeyse hepsi içeride bulunan enstrümanları inceleyip çalmaya çalışıyorlardı.Buda doğal olarak bir karışıklığa sebep olmuştu.Ben ise bu karışıklıkta nereye oturabileceğimi bilemediğim için kenarda bir yerde ayakta durmayı tercih ettim.Zaten çok geçmeden dersin hocaları olduğunu düşündüğüm iki kişi içeri girdi.Onlarla beraber JongDae ve arkadaşıda geldi.Kalbim onu görünce yavaştan hızlanmaya başlamıştı bile.
"Merhaba gençler ben Lee Song chul enstrüman eğitiminizden sorumluyum yanımda ki güzel bayan ise şan derslerinize girecek olan hocanız Jung So Mi."Herkes hocaları selamlayıp daha önceden çantalarını koydukları yerlerine geçti.Ben, JongDae ve arkadaşı dışında herkes oturmuştu.Etrafa göz gezdirip oturacak bir yer aradım.Arka sıradaki boş yere doğru ilerledim oturacağım
"Müzik sınıfına hoşgeldiniz."Etrafa göz gezdirip oturacak bir yer aradım.Arka sıranın bir önünde ki boş yere doğru ilerledim oturacağım sırada bir çanta masa'nın üzerine konuldu.
"Dae gel buraya oturalım."Şaşkınca Jongdae'nin arkadaşına baktım.
"Baek orası dolu sanırım."Jongdae gözleriyle beni işaret etti.
"Sorun ediceğini sanmam."Adının Baek olduğunu öğrendiğim çocuk umursamazca yanıtladı.Hey!Bende buradayım.
Bayan Jung burada bir karışıklık olduğunu anlamış olucak ki.
"Hey hey ne oluyor orada.Yerlerinize geçin."Bir süre sonra olay böyle çözülmeyeceğinden ben ve Jongdae'yi göstererek konuştu.
"Siz ikiniz en arkada ki sıraya geçin."Baek'i göstererek devam etti.
"Sen olduğun yerde kal."
Heyecandan avuç içlerim terlemeye başlamıştı.Yavaş adımlarla arkada ki sıraya gidip oturdum.Hemen ardımdan Jongdae'de oturdu.Ilk defa bu kadar yakındık sanırım.Bu yıl düşündüğümden daha güzel geçicek anlaşılan.
"Merhaba." Az önce bana merhaba mı dedi?Ölüyorum sanırım.
Daha önceden olduğu gibi kekelemek istemiyordum bu yüzden gülümsemekle yetindim.
"Arkadaşlar bilenleriniz vardır mutlaka her yıl bütün bölümler kendi içinde bir yarışma düzenler.Bu yılda aynı yarışmayı düzenleyeceğiz fakat bu yıl 2 kişilik veya 4 kişilik gruplar halinde yarışacaksınız.Sınıfımız 29 kişi olduğu için bir grup 3 kişilik olucak. İstediğiniz kişiyle grup olabilirsiniz. Perşembeye kadar bana gruplarınızı bildirin."
Bu benim için bir şans olabilir mi?JongDae ile grup olsam harika olur.Tabi ona bunu nasıl sorarım bilmiyorum.
"Yalnızca bu kadar mıyız?Yeni gelecek kimse yok mu?" Baek'in sorusu üzerine hoca ona döndü.
"Evet listede 29 kişi gözüküyor.Birini mi bekliyordun Baekhyun?"
"Hayır yalnızca merak ettim."
"Peki öyleyse herşey anlaşıldı mı?"
Sınıf onaylarcasına ses çıkarırken bende cesaretimi toplayıp JongDae'ye döndüm.
"Hey.""Baek." Aynı anda konuşunca Jongdae'nin Baek ile grup olucağı aklıma dank etti.
"Bişey mi oldu?"Jongdae kibarca bana dönünce yerin dibine girmek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
คмσяє |~εхo-вlαcĸpιɴĸ ғαɴғιc.
Fanfic~EXO-BLACKPINK Fanfiction~ "Ona kalbimi açtım, o gitti."-Kim Jisoo "O aptaldan nefret ediyorum!"-Kim Jennie "Kalbimin üzerinde tepiniyorlarmış gibi hissetmem normal mi?"-Lalisa Manoban "Hayatımda duyduğum en benzersiz sese sahip."-Park Chae Young