ခ်ိဳ႕ယြင္းေလေသာႏွလံုးသား~~

394 20 4
                                    

ေနမင္းႀကီးက တိမ္ေတြထဲကေနပုန္းကြယ္ေနရာမွ အလင္းဆိုသည့္အရာကို ေလာကႀကီးအားေပးအပ္ရန္ ႏိုးထလို႔လာခဲ့ေလၿပီ.....

အိစက္ေနတဲ့အထိအေတြ႕ေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္က ဇိမ္ယူေနမိေလသည္ သို႔ေသာ္.....

အေတြးထဲကိုဝင္ေရာက္လာေသာ အသိေပးတားျမစ္ခ်က္.... ကၽြန္ေတာ္မေန႔က အမွိုက္အိတ္ ဟုတ္တယ္ အမွိုက္အိတ္ထဲမွာ အခု ဘယ္သူ႔အခန္းထဲေရာက္ေနရတာလဲ....

"မင္းႏိုးလာၿပီလား"

ေယာက်ာ္းဆန္လြန္းလွတဲ့အသံရဲ႕တည္ေနရာကို အၾကည့္ပို႔မိေတာ့ မနက္မိုးလင္း မ်က္ႏွာသစ္ၿပီးတဲ့အခါ ျဖစ္ေပၚေလ့ရွိေသာ ၾကည္လင္ေဖြးဥေနတဲ့အသားရည္မ်ိဳး.....

"ေဟ့...ကိုယ္ေျပာတာၾကားလား"

ထိုအခါမွေယာင္ယမ္းကာ ေခါင္းၿငိမ့္မိတယ္....

"မင္းမေန႔က အမႈိက္အိတ္ထဲမွာ သတိလစ္ေနလို႔ေခၚလာတာ..... မင္းဘာလို႔အဲ့ထဲေရာက္ေနတယ္ဆိုတာ ကိုယ့္ကိုေျပာျပပါလား"

"ကၽြန္ေတာ္ ထြက္ေျပးလာခဲ့တာ"

မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ေျပာေနတဲ့ထိုေကာင္ေလးစကားကိုၾကားမိေတာ့ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္....

"မင္းမွာ အသိေတြဘာေတြမရွိဘူးလား"

ေခါင္းသာအသာရမ္းျပတယ္.....

"ဒါနဲ႔မင္းနာမည္က???"

"Jin Young ပါ Park Jin Young"

"အာ ဟုတ္ၿပီ Jin Young ကိုယ့္နာမည္က Mark ..... မင္းမွာသြားစရာမရွိဘူး ဆိုရင္ ကိုယ့္အိမ္မွာေနလို႔ရတယ္ ကိုယ္ကတစ္ေယာက္တည္းေနတာမို႔လို႔ မင္းအဆင္ေျပေလာက္မွာပါ"

"ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အခုလိုေနခြင့္ေပးတာကို"

အလိုက္မသိတက္လြန္းလွတဲ့အစာအိမ္က ထိုအခ်ိန္မွာေတာ့ အဖ်က္သမားတစ္ဦးပင္.... ashi

"ဟားဟား ဟုတ္ၿပီကြာ အခုေတာ့ မင္းအစာအိမ္ကိုအရင္ ျဖည့္ေပးမွရမယ္နဲ႔တူတယ္"

မ်က္ႏွာပူစြာနဲ႔ပဲ ေခါင္းငံုကာ သူေခၚေဆာင္ရာထမင္းစားပြဲသို႔လိုက္ပါလာခဲ့ေလတယ္......

                                                       ×××××  Don't say goodbye  ××××××

Don't Say GoodbyeWhere stories live. Discover now