Extra short

357 17 4
                                    

လြန္ခဲ့ေသာ ေျခာက္လခန္႔က အိပ္ေဆးေသာက္ကာ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုအဆံုးစီရင္ခဲ့ေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ဆိုးလ္ေဆးရံုသို႔ေရာက္ရွိလာခဲ့တယ္.....

ဖခင္ျဖစ္သူသူေဌးႀကီးမွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အျပစ္မကင္းျဖစ္ကာ ဝမ္းနည္းလို႔မဆံုး....

အခ်ိန္မွီေလးေဆးရံုသို႔ေရာက္ရွိသြားတာေၾကာင့္ အသက္အား လွကာ ကယ္လိုက္ႏိုင္ေပမယ့္လို႔  သားျဖစ္သူမွာ Coma ဝင္ကာ ေမ့ေျမာေနေလ၏....

ဆရာဝန္ေတြကေတာ့ ရာခိုင္ႏႈန္းနည္းလြန္းသည္ ေစာင့္ၾကည့္ရမည္ဆို၍သာေျပာေလသည္....

"သားေလး....ႏိုးလာေတာ့ေလ appa မွားသြားပါတယ္ကြာ သားေလးခ်စ္တဲ့ hyung နဲ႔ ေတြ႕ရဦးမယ္ေလကြာ"

ျပန္လည္ေျဖၾကားလာျခင္းမရွိဘဲ ၿငိမ္သက္လ်က္သာရွိေနတဲ့ သားမ်က္ႏွာေလးကို ကိုင္လိုက္ၿပီး....

"ဒါ သားေလးအတြက္ appa လုပ္ေပးတာပါ နားလည္ေပးပါေနာ္"

ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခိုင္မာစြာခ်လိုက္ၿပီး ခ်စ္ရေသာသားအား ဤေလာက၌ ထာဝရေပ်ာက္ကြယ္သြားၿပီဆိုတဲ့အေၾကာင္း မုသားသံုးကာ ေဖာ္ထုတ္ေစခဲ့တယ္.....

သားအတြက္ appa လွပတဲ့ အနာဂတ္နဲ႔ ဘဝအသစ္ေလးတစ္ခု တည္ေဆာက္ေပးပရေစ Jin ေလးရယ္...

ထိုေန႔မွစ၍ပတ္ဝန္းက်င္တစ္ေလာကလံုးကလူသားတို႔သည္ Park Jin Young ဆိုေသာေကာင္ေလးက ေကာင္းကင္ဘံု၌အနားယူသြားၿပီဟုသာ မွတ္ဥာဏ္ထဲစြဲထင္သြားေစတယ္..... သူခ်စ္တဲ့ hyung အပါအဝင္ေပါ့

                                                            ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

ေျခာက္လခန္႔ၾကာၿပီးေသာ္......

ကုန္းျမင့္ေလးတစ္ခုအား ပန္းစည္းေလးနဲ႔ျခင္းေလးကိုင္ကာ ေရာက္လာေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္....

အပင္ႀကီးေဘးမွာရွိတဲ့ ေက်ာက္တိုင္ေလးေရွ႕ ဖ်ာေလးခင္းကာ ျခင္းေလးကိုခ်လိုက္ၿပီး ယူလာတဲ့ပန္းစီးေလးကို ေက်ာက္တိုင္ေျခရင္းမွာတင္လိုက္တယ္....

"Jin na hyung ေခ်ာကလပ္ကိတ္ဝယ္လာခဲ့တယ္ Jin ေလးႀကိဳက္တယ္မွတ္လား"

ျခင္းထဲက ကိတ္မုန္႔ဘူးေလးကိုယူၿပီး ဖ်ာေလးေပၚတင္ကာေျပာလိုက္တယ္

Don't Say GoodbyeWhere stories live. Discover now