5.Bölüm

28 1 0
                                    

Eda Emiri Ceker Ve Tokat atar Eda:„Siz neaptinizi saniyorsunuz?" Elif Aglamaya baslar Ve „Ben sana tam 3 Yilimi verdim ya Sen nasil yaparsan!" Emir:„Elif Yanlis anladin o anlamda.." Elif:„Ne yanlisi ya hersey apacik ortada Ama Biliyormusun Bunu yanina birakmicam o kizla Mutlu olmana izin vermicem!" Emir:„Bak Elif Pisman olucagin seyleri Söyleme!" Elif:„Bitti tamami Bitti!"

1 Hafta sonra...
Eda Hala Kendine gelemedi. [Neden yapti? Sevgilisini kiskandirmak icin mi? Yoksa Bana... Hayir! Bu imkansiz O benim Annemi ve babami Öldürdü Onlarin Kanini yerde birakmicam Söz veriyorum!] Eda Bakala Giderken Gazetelerde Sok haberleri gördü!

Gazeteyi Alip Eve kostu! [B-Bunlar benim Yüzümdenmi Ayrildi? A-Ama benimle bi alakasi yokki ?!] Eda Etkisinde kalip Bi Sevinc duygusuna Teslim oluyor Eda ama bu haber den sonra neden mutlu oldugunu anlayamiyor Telefonunu Cikartip „Alo Sinem ?" Tel...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gazeteyi Alip Eve kostu! [B-Bunlar benim Yüzümdenmi Ayrildi? A-Ama benimle bi alakasi yokki ?!] Eda Etkisinde kalip Bi Sevinc duygusuna Teslim oluyor Eda ama bu haber den sonra neden mutlu oldugunu anlayamiyor Telefonunu Cikartip „Alo Sinem ?" Telefon:„Eda? Senmisin?" Eda:„Sinem? Evet benim Acil buraya gelmen lazim!" Sinem:„Neden? Birseymi oldu?"
Persembe
Sinem Eda ile Bulusuyor sarilip Oturuyorlar Sinem:„Noldu Eda? Birsey mi oldu?" Eda:„Bilmiyorum Emirden intikam alicam Ama Tam Yapmadan Icimden bir ses „Dur Yapma Diyor" Sinem:„ Eda! Senin Anlatigin Sey Ask!" Eda:„Ask mi? Bu imkansiz Ben Emire Asik olamam" Sinem:„O olaydan Tam 5 yil gecti Unut artik!" Eda:„Nasil unuturum O benim Annemi ve Babami öldürdü Senin azindan cikani kulan duyuyormu?" Sinem:„Eda Sen Emire Asik oldun bu kabullen Artik" Eda Buna Kabulenemiyordu Eve gider ve yorganin altina Girer Birden kapi calar Eda Kapiyi acdiginda Karsinda Emiri görür

                    5.Bölümün Sonu
                       

Intikamdan Aska Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin