✌Bölüm 1✌

710 48 23
                                    

Sabah annemin sesiyle uyandım.

-Tris hadi kızım uyan artık.
-Sadece biraz daha lütfen.
-Baban ve ben seninle önemli bir konu hakkında konuşacağız.
-Neymiş bu önemli konu offf yine yanlış bir şey mi yaptım. Neyse geliyorum. Bekleyin.

Yatağımdan kalktım. Yataktan kalkmış olabilirim fakat hala ruhum uyuyor. Tamamen uyanabilmek için duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra altıma bir kot şort üstüme ise beyaz göbek açık bir tisord giydim.

✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
-"Günaydın." Dedim
-"Sanada günaydın kızım." Dedi babam.
-"Babacığım benimle birşey konuşacakmışsınız. Okulum var derse geç kalmamalıyım. Ne konuşacaksak biraz hızlı olabilir miyiz?"
-"Kızım lafı uzatmak istemiyorum. Senin güvenliğin için seni bir vampir okuluna yazdırdım. Bugün başlayacaksın."
Ne diyeceğimi bilemiyordum beni okulumdan arkadaşlarımdan ayıracaklarmıydı. Buna izin veremezdim. " Ben ölümsüzüm baba beni öldüremezler zarar veremezler. Ben hiçbir yere gitmeyeceğim."

-"Öyle ya ma yok prensesim lütfen bizi kırma"

Onlari kirmak istemiyordum bu yüzden kabul edicektim, etmeliydim.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Şuan okuldaydim. Ama kendi okulumda degıl. Tanımadıgım vampirlerin oldugu bir okulda. Ne yapıcaktım ben burada. İnşallah iyi arkadaslar edinebilirdim.

Okula girdim. Babamlar gelmemisti kendi arabamla gelmistim. Okula bir göz gezdirdim. Hoş görünüyordu. Bu okul insanların gelemeyecegi ve goremiyecegi bir yerdeydi. Danisman yazisini gormemle oraya dogru ilerledim.

" Merhaba ben Beatris. Babam bu okula kaydimi yaptirmiş."

" Dünyadaki ilk melez. Seni gormek guzel. Evet baban dun kaydini yaptirdi. Gel sana kiyafetlerini gostereyim." Dedi ve bir odaya girdi. Geri geldiginde "Al bakalim Beatris. Kiyafetlerin siyah obur arkadaslarinin ise kirmizi bu farkliligin sebebi senin melez olman."dedi. Ve elindeki poseti bana verdi.
Icindekilere bakip gulumsedim bu sevdigim anlamina geliyordu. İcinde siyah bir şort siyah göbek açık tisord ve siyah bir pelerin vardi. Siyah rengini hep sevmiştim. Dudaklarını aralayinca konusmaya başladigini anladim. " Evet Beatris. Sinifin 11/A en gucluleri A subesinde topluyoruz. Okulun icine gir orda profesorler sana yardimci olacaktir."

"Hoşçakalın" diyip oradan ayrildim.

Merhaba arkadaslar ilk kitabimi yazdim. İlk bolum oldugu icin kotu olmus olabilir ama hicbir sey denemeden calismadan ogrenilmez. Bence siz bana destek olabilirsiniz. Sizi seviyorum. Vote ve yorumlarinizi bekliyorum ♥♥♥♥

Melez PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin