En son kurtboganin etkisiyle bayildigimi hatirliyorum.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
"Hey melez kız uyan artık. Hey hadi ama."
"Of neler oluyor burada ve neden benim basim çatlıyor. Durun burasıda neresi."
"Hey sakin şuan kurt okulunun o taraftasın gerizekalı arkadasın Edward seni kurtboganlarin arasina soktu."
"Ona sonra soracagim onu bosver , sen kimsin "
"Ben mi kimim beni herkes tanır ben karanlık kurtum. Adım Alex."
"Bence kendini hiç övme en güçlünün kim oldugunu ikimizde biliyoruz."
"Off seninle ugrasamam bi suss."
"Korktum demiyoda"
"Korktugum falan yok , bisey soylicem sen neden vampir okulunda okuyorsun yarin kurt bence kurt okuluna gel iyi bir ekip olabiliriz."
"Aslina bakarsan hic kurta donusmedim."
"Donusmen icin bir insan oldurmen lazim."
"Ben belki gecen gun 1 insan oldurmus olabilirim."
"O zaman bu dolunay donusecesin."
"Ne yani benim kemiklerim mi kırılacak."
"Evet."
"Peki senin kırılıyor mu?"
"Hayir karanlik kurt oldugum icin kirilmiyor kemiklerim."
"Dolunay ne zaman."
"Yarin."
"Ne yarin mi? Ne yapicam ben ya offfffff."
"Benim gitmem gerek melez kız bu arada adın ne?"
"Beatris"
"Görusuruz Tris. Sana Tris dememde sakinca varmi."
"Hayir sakinca yok. Görüsürüz Alex."
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
Sabah uyandim gunluk rutin islerimi yaptim. Kiyafetlerimi giydim ve salona inip kan içtim. Aman tanrım birde ne göreyim. LAURA.
Laura benim bebeklik arkadasim. Onu cok seviyorum. O bir vampir.
Demek ki babamin bana yapacagi supriz buydu. Hemen Lauranin yanina gidip ona sıkıca sarıldım."Laura seni cok ozledim."
"Bende seni Tris."
"Artik yine kavustuk."
"Evet tatlim. Sensiz okul bir hicti bana buraya geldigini duyunca yikildim. Hemen bavulumu toparlayip babanin yanina gittim. Benim okul kaydimi yaptirdi artik hep beraberiz."
➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿
Okula gelmistik. Gözüm hemen kurt tarafina kaydi. Alex'e karsi birsey hissediyor olamam degil mi? Bilmiyorum kafam cok karisik. Durun bir dakika bugün dolunay var.Ben dusuncelerimle bogusurken profesorler mikrofonla konusmaya basladilar.
Evet sevgili vampir ögrenciler bugün kurt ve vampir okulunun ortak salonunda kurt öğrencilerle birlikte saldiri altinda ne yapabiliriz konusunu isliyecegiz. Herkesi 1 dk icinde orada bekliyoruz.
Laura ile vampir hızımızı kullanip ortak salona gittik. Gözum hemen Alexe takildi. Cok yakisikli gorunuyordu. Ne diyorum ben ya. Neyse profesor kurt okuluyla teke tek dovus yapacagimizi soyledi. Kimin kiminle yapacagini profesor belirliyecekmiş. Evet isimler açiklaniyor.
Okulumuzun en güçlüleri
Alex ve TrisEvet Alex ve ben dovus pistine çiktik. Kural 1 dk kimin sirti yere degerse o elenir.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Evet tam 1 dk oldu ikimizinde sırtı yere degmedi. Berabere kaldik.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Dolunaya yarim saat kalmisti. Lauraya isim oldugunu soyleyipevden ciktim. Ormanda tenha bir yere gittim. Zaman cok hizli ilerliyordu. Ve bir kırılma sesi. Çıkartabilecegim en guclu çığlıgı cikardim. Gerkenten cok acidi. Sag kolum kirilmisti. Sırtımda bir el hissetmemle daha cok bagirdim.
"Sakin ol Melez prenses"
Canım okurlarim nasilsiniz. Sizi cok seviyorum. Vote ve yorumlarinizi bekliyorum. Zor degil en azindan sadece yıldızı parlatın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Prenses
VampireBeatris adında melez bir kız. Babasının ve annesinin kararıyla Vampir Okuluna gitmek zorunda kalıyor. Bu Vampir Okulunun yanında ise bir Kurt Okulu var. Peki Beattris bu okulda neler yaşacak. Kurt Okulundaki Alex'i tanıyınca ona karşı neler hissedec...