♦Bölüm 4♦

516 32 21
                                    

Omzumda bir el hissettim. Arkamı dönüp baktığımda bu kişinin Alex olduğunu anlayıp derin bir nefes aldım.

"Burada ne işin var Alex"

"Seni yanlız birakamam"

"Neden"

"Bilmiyorum. İç güdülerim böyle yapmamı söylüyor."

"Neyse suan bunu bosver canim cok yaniyorrrrr"

Alex'in gözünden

Onu bu halde gormeye dayanamıyorum. Nedeninide bilmiyorum. Ona bu kadar sure icinde aşık olamam. Lakin o güzelligi beni benden aliyor.

Ben dusuncelerimi cozmeye calisirken Trisin diger kolu ve sol ayagi da kirildi. Ardindan sag bacagi ve beli. Onu böyle gormeye dayanamiyorum. Onu seviyordum. Evet onu seviyordum.

Ben Trise aşık olmuştum........

Tris kurta donusmistu. Mutluydum. Atlatmıştı zor anlari o gucluydu. 1 kaç dakika kurt haliyle durduktan sonran insan haline dondu. Çok yorgun görünüyordu. Onu kucagima aldim. Buna itiraz edecdek hali olmadigi icin şansliydim. Onun evini biliyorum. Belki biraz onu izlemis olabilirim. Neyse iste evine gelmistik. Onu yatagina yatirdim. Bende salona inip koltukta uyudum.

🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱

Tris'in gözünden

Sabah olmuştu. Dün olan herşey aklimdaydi. Alex gelmisti. Suan evimde mi yoksa gitti mi bilmiyorum. Dusumu aldim. Üniformalari giydim. Biraz rimel biraz ruj saçlarımı da saldım tamam. Suan asagi iniyorum. Evet Alex suan koltugumda uyuyor.
Onu uyandırsam iyi olacak.

"Alex hadi uyan artık"

"Sadece 5 dakika daha"

"Hadi uyanya seninlemi ugrasicam hem sen niye evine gitmedim"

"Şuna bak sen iyilik yapanda kabahat"

"Ya tamam özür dilerim"

"Şimdi musadenle uyuyacagim"

"Ne uyumasindan bahsediyorsun sen kalk hadi okula gidicez"

"Beraber mi"

"Malesef"

"Tamam kalkiyorum bu fırsatı kacirmak istemem"

"Offffff karnin aç mı?"

"Hemde kurt gibi tabi bana kan vermessen yerim"

"Dolapta birkac bir sey olcakti bekle"

Mutfağa dogru yol almaya basladim. Buz dolabını açtığımda salam ve peynir gordum. Aklima geçen gün aldıgim sandwich ekmegi geldi. Alex'e sandwich yapacagim.

Evet sandwich hazir. Kan dolabima gidip bir adet kan torbasi aldiktan sonra yurumeye basladim. Basladim da arkada beni izleyen Alex'e çarpmamla çok korktum. Alex elimdekileri alip mutfak tezgahına koydu. Bana daha cok yakinlasmaya basladi. Burunlarimiz birbirine degiyordu. Benim nefes alisverislerim hizlanmisti. Kalbim göfüs kafesimi delip geçiyordu.

Ve dahada yaklasti. Yaklasti. Yaklasti. Sonunda dudaklarimiz bulustu.

◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾

Beraber okula geldik. Evde olanlardan sonra Alex bana aşkını itiraf etti. Bende ona olan duygularımı anlattım.
Şuan sevgili sayılırız. Neyse iste suan sinifa yeni girdim. Girmemle boynuma atlayan Lauraya dik dik baktım.

"Laura iyi misin?"

"Süper iyiyim. Seni gordum daha iyi oldum. Seni cok ozledim bitanem."

"Bende seni cok ozledim askimmmm"

Tüm sınıf bize deliymişiz gibi bakıyordu. Ama biz umursamıyoruz.

🔶🔷🔸🔹🔶🔷🔸🔹🔶🔷🔸🔹🔶🔷🔸

"Hadi ama Alex girdigime bin pisman etme beni"

"Tamam hayatım sadece birkac birsey daha alip gelecegim biraz sabirli ol"

Of sabahtan beri Alex'i bekliyorum. Benim evime gidicez. Ben kan içtigim icin evimde normal yiyecek cok az ve tabi bunlar Alex'e yetmez. Bu yüzden markete girdik fakat Alex bey çıkmak bilmiyor.

⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕

Bugün okul olmadigi icin 12'ye kadar uyuduk. Evet tahmin ettiğiniz gibi Alex benim yanimda. Onu gercekten seviyorum. Alex halandaha uyuyor. Bende onun saçlarıyla oynuyorum.

Taki penceremden bir ses gelene kadar. Biri camıma bir taş attı.

Kim bu?

Medya= Tris ve Alex

Tatlı okurlarım nasilsiniz.

Sizce cama taş atan kim?

Arkadaslar hiç vote ve yorum yapmiyorsunuz. Gercekten 1 tane bile yok. Ben sunu biliyorum ki biri bana bir yorum veya bir vote atsa ben mutluluktan havalara uçacağım.

Lütfen vote ve yorum atar mısınız?

Sizleri cok seviyorum.

Sizce kitabım nasil devam etmeli?
*Yorumlara yazabilirsiniz.
*Özelden mesaj atabilirsiniz.

Görüşürüz.

Melez PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin